شناسهٔ خبر: 66707038 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دغدغه رئیس جمهور حل مشکلات مردم است

امام جمعه ساری با اشاره به سفر ریاست جمهوری به مازندران گفت: پیشنهادات خوبی برای رفع موانع تولید در استان گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی خطیب جمعه ساری با بیان اینکه در آستانه سالروز ولادت امام هشتم (ع) قرار داریم، گفت: چقدر زیباست در ورودی‌های استان تابلویی نصب شود که نماد و نشانه جاده "باب الرضا" باشد.

وی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان مازندران گفت: دغدغه‌های خوبی در جلسات مطرح شده و به فکر مردم و حل مشکلات با بازدهی زود هستند از پیگیری و دستور به مدیران تشکر می‌کنم، رئیس جمهور یک انسان تماما جهادی است و شب و روز نمی‌شناسد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: از حضور و استقبال مردم مازندران از رئیس جمهور و اینکه نشان دادند که خادم‌شناس هستند تشکر می‌کنم، نامه‌های زیادی داده شده انتظار داریم که استاندار مازندران با ارتباطاتی که دارند این نامه‌ها بی‌پاسخ نماند.

وی به نامگذاری ۳۰ اردیبهشت به روز ملی جمعیت اشاره و بیان کرد: یکی از تهدیدات ایران و به‌خصوص مازندران کاهش نرخ موالید و ازدواج است، باید مشوقات جهت ازدواج و بیشتر فرزنددار شدن داده شود، خیلی مشوقات روی کاغذ می‌آید، اما در عمل تعلل می‌کنند مشوقات باید وادارنده باشد.

امام جمعه ساری گفت: روز "اهدای عضو اهدای زندگی" در پیش است، یکی از کار‌های خوب اهدا عضو است که در این دوره و زمانه به برکت علم پزشکی انجام می‌شود، باید تشکر کرد از کسانی که اینچنین وصیت می‌کنند و خانواده‌هایی که چنین اجازه‌ای را می‌دهند.

آیت الله لائینی گفت: اول خرداد ماه روز بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف است، الگوی مصرف در زندگی ما الگوی درستی نیست، طبق محاسبات دورریز مواد غذایی ما ایرانی‌ها می‌تواند ۱۵ میلیون جمعیت را اداره کند، واقعا باید روی بهینه‌سازی الگوی مصرف توجه و تبلیغات بهتری انجام بگیرد.

وی افزود: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر به‌عنوان روز مقاومت ایثار و پیروزی نامیده شده است، خرمشهر مظهر مقاومت است.

امام جمعه ساری ادامه داد: فتح خرمشهر گفتمان مقاومت را تولید کرده و این امروز حوزه مقاومت را شکل داده، خرمشهر آزاد شده ایران یک شهر بود، اما امروز قلب آسیا یک خرمشهر است، ان‌شالله نظام فرعونی آمریکایی ساقط و خرمشهر مستضعفین جهان آزاد خواهد شد.

وی گفت: در مورد بحث تعطیل کردن شنبه و یا پنجشنبه در ایام هفته که اخیرا مطرح شده باید گفت اولا چه دلیل دارد که در هفته دو روز تعطیل باشد که ندانیم پنجشنبه باشد یا شنبه و ثانیا خیلی از انسان‌های مطلع می‌گویند اگر شنبه را تعطیل کنیم از نظر کارشناسی و مبادلات بی‌فایده است و ثالثا شنبه روز یهود است در ایامی که مسلمانان و غزه توسط یهودی‌های صهیونیست قتل عام می‌شوند نباید مورد بحث قرار بگیرد و ما نباید چراغ سبز به صهیونیست‌ها نشان دهیم.

نظر شما