شناسهٔ خبر: 66706340 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در مازندران:

فتح خرمشهر موجب تولید گفتمان مقاومت شده است

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: فتح خرمشهر گفتمان مقاومت را تولید کرده که امروز جبهه مقاومت را شکل داده و امروز می‌تواند معجزه کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان ساری با تاکید و توصیه به تقوای الهی و تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا علیه السلام و بیان اینکه استان مازندران به باب الرضا مشهور است اظهار داشت: نصب تابلوی باب الرضا در جاده‌ای از سمت غرب و شمال استان مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امام رضا علیه السلام یک ذکر و یک صدقه خوب به ما یاد داد، افزود: بهترین صدقه گرفتن دست انسان ضعیف است و ذکر «لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم» راهگشا و گره گشا است.

آیت الله محمدی لائینی پیری جمعیت و کاهش نرخ موالید و ازدواج را یکی از تهدیدهای جدی در کشور به خصوص در استان مازندران ذکر کرد و ادامه داد: باید برای ازدواج و فرزندآوری تشویقات و مشوقات تمهید شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه ازدواج موجب رزق و روزی فراوان می‌شود، تصریح کرد: جوانان و خانواده‌ها باید ازدواج و فرزندآوری را مورد توجه قرار دهند. 

وی عنوان کرد: اهدای عضو یکی از کارهای خوب است که به برکت پیشرفت علم پزشکی انجام شد و باعث نجات انسان‌ها می‌شود و از خانواده‌هایی که در این کار نقش دارند تقدیر و تشکر می‌کنیم. 

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به اینکه الگوی مصرف در زندگی ما الگوی درستی نیست، تصریح کرد: با دور ریز غذای مردم در کشور می‌توان ۱۵ میلیون جمعیت را اداره کرد و باید روی بهینه سازی الگوی مصرف توجه بیشتری انجام شود. 

امام جمعه ساری با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان مازندران اذعان داشت: در جلسات دغدغه‌های خوبی مطرح شد و توجهات خوبی به استان شده است و اشراف رئیس جمهور به امور و پیگیری وی خوب است.

امام جمعه ساری از مردم مازندران به عنوان مردمان خادم شناس و قدردان یاد کرد و از حضور مردم در آئین استقبال از هیأت دولت و رئیس جمهور تقدیر کرد.

وی با گرامیداشت سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر و روز مقاومت ایثار و پیروزی خاطرنشان کرد: مظهر مقاومت را در جریان خرمشهر شاهد بودیم و به فرموده امام خمینی (ره) خرمشهر را خدا آزاد کرده است.

به گفته امام جمعه ساری، خرمشهر مظهر مقاومت است و فتح خرمشهر گفتمان مقاومت را تولید کرده که امروز جبهه مقاومت را شکل داده و امروز می‌تواند معجزه کند.

آیت الله محمدی لائینی خاطذنشان کرد: به برکت گفتمان مقاومت که از فتح خرمشهر تولید شد ان شالله نظام استکباری ساقط و خرمشهر مستضعفین جهان آزاد خواهد شد.

اتهای پیام/

نظر شما