شناسهٔ خبر: 66705444 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در مازندران:

گفتمان مقاومت با حماسه خرمشهر تقویت شد

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر گفت: گفتمان مقاومت و ایستادگی با حماسه خرمشهر تقویت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله محمد باقر لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تاکید بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد باید با تقوا و حلال خوری خود از خاندان اهل بیت و عصمت و طهارت جانبداری و حمایت کنیم.

وی با تبریک ولادت با سعادت حضرت امام رضا علیهم السلام گفت: مازندران استان باب الرضا (ع) است و باید تابلویی در ورودی آن به این نام نصب شود.

آیت الله لائینی همچنین با تاکید بر مساله ازدواج در جامعه گفت: باید به مسئله ازدواج در خانواده‌ها توجه ویژه‌ای شود.

وی با گرامیداشت روز اهدای عضو و اهدای زندگی گفت: فرهنگ اهدای عضو باید در جامعه ترویج یابد.

آیت الله لائینی ضمن اشاره به بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف اضافه کرد: متأسفانه الگوی مصرف در زندگی ما الگوی مناسبی نیست دور ریز مواد غذایی زیاد است.

نماینده ولی فقیه با تقدیر از سفر ریاست جمهور به استان مازندران گفت: در این سفر دغدغه‌های خوبی مطرح و توجهات خوبی به استان شده است و اشراف رئیس جمهور به امور و پیگیری وی خوب است.

امام جمعه ساری از مردم مازندران به عنوان مردمان خادم شناس و قدردان دانست و از حضور مردم در آئین استقبال از هیأت دولت و رئیس جمهور تقدیر کرد.

نماینده ولی فقیه مازندران با گرامی‌داشت سالروز فتح حماسه خرمشهر گفت: مقاومت و ایستادگی را می‌توان در جریان حماسه خرمشهر دید زیرا خرمشهر گفتمان مقاومت را تولید و تقویت کرد و گفتمان مقاومت می‌تواند معجزه کند.

نظر شما