شناسهٔ خبر: 67091140 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نیاز اعتباری ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمربندی جدید در قائم شهر

طرح ملی کمربندی جدید شمالی در قائم شهر به دو هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، فرماندار قائم شهر در جلسه شورای اداری این شهرستان با اعلام این مطلب گفت: با اجرایی شدن طرح مصوب کمربندی جدید شمالی قائم شهر که در ادامه پروژه چهارخطه شدن تهران به قائم شهر در دستور کار وزارت راه قرار دارد، ادامه مسیر ۱۰ کیلومتری تقاطع الغدیر به منطقه پائین لموک در اتوبان قائم شهر به ساری متصل خواهد شد.

مولایی با اشاره به کارکردملی این پروژه یادآور شد با اجرای این طرح عمرانی حجم سنگین تردد و ترافیک خودرو‌های تهران به قائم شهر در محور سوادکوه، روان و کاسته خواهد شد.

در این جلسه آقایان عباسی و کشوری نمایندگان مردم قائم شهر، سوادکوه، سواد کوه شمالی، سیمرغ و جویبار با اشاره به مشکلات و کمبود‌های حوزه انتخابیه، خواهان تلاش بیشتر مدیران در اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی شدند.

حجت الاسلام رسولی امام جمعه بالا تجن قائم شهر نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت اعمال سیاست‌های حمایتی و تشویقی دولت در امر افزایش ازدواج وآمار جمعیت، آنرا برای نجات کشور از چالش پیری جمعیت بسیار مهم وحائز اهمیت دانست و براهتمام سایر دستگاه‌های مسئول در این امر مهم و سرنوشت ساز برای کشور تاکید کرد.

نظر شما