شناسهٔ خبر: 65413953 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آمادگی ۳۵۰۰ نفر برای برگزاری انتخابات حوزه قائم شهر

۳۵۰۰ نفر عوامل اجرایی و نظارتی مسئولیت برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند حوزه انتخابیه قائم شهر را برعهده دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،  فرماندار قائم شهر و رئیس مرکز این حوزه انتخابیه با بیان اینکه عوامل هیئت‌های اجرایی و نظارت دو رکن اصلی برگزاری انتخابات هستند، گفت: در حوزه انتخابیه قائم شهر ۳۵۰۰ نفر در ۲۰۴ شعبه اخذ رای مسئولیت برگزاری انتخابات این حوزه را بر عهده دارند.

جواد مولایی، آموزش و توجیه عوامل اجرایی و نظارت را مهم و بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: با پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده آخرین هماهنگی‌ها برای انتخابات سالم در حوزه انتخابیه قائم شهر انجام گرفته است.

فرماندار قائم شهر، سهولت در امر رای دهی با ارائه مدارک غیر از شناسنامه را تفاوت این دوره از انتخابات با انتخابات گذشته نام برد که رای دهندگان در صورت نداشتن شناسنامه می‌توانند با مدارک هویتی پایان خدمت و گذرنامه در پای صندوق‌های رای حاضر و رای دهند.

مولایی، تامین امکانات و پشتیبانی لازم در تامین برق و امکانات مخابراتی را دیگر تمهیدات به عمل آمده در حوزه انتخابیه قائم شهر عنوان کرد که به صورت برخط همه چیز برای برگزاری انتخابات مهیا شده است.

فرماندار قائم شهر یادآور شد در حال حاضر ۷۰ نفر در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار نامزد انتخابات مجلس دوازدهم هستند که با آرای مردم دو نماینده از این حوزه انتخابیه به مجلس شورای اسلامی دوازدهم راه خواهند یافت.

نظر شما