شناسهٔ خبر: 66860047 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حلم و بردباری از مشخصه‌های برجسته خادم الرضا آیت الله رئیسی

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حلم و بردباری از مشخصه‌های برجسته خادم الرضا آیت الله رئیسی شهید جمهور بوده است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در آیین بزرگداشت سیدالشهدای خدمت آیت الله دکتر رئیسی و همراهان آسمانیشان که امروز در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر برگزار شد اساتید و دانشجویان این دانشگاه از مقام علمی و فقهی و خدمات ماندگار خادم الرضا شهید آیت الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت تجلیل و تکریم کردند.

آیت الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر در این مراسم با اشاره به تشابه و سنخیت شهید آیت الله رئیسی با شهید آیت الله بهشتی گفت: مظلومیت و حلم و بردباری این شهدا نشانه‌های برجسته و ممتاز این شهداست که فقدان آنها خسارات سنگین و غیرقابل جبران برای ایران اسلامی بوده است.

او با اشاره به حضور بی نظیر مردم قدرشناس در استقبال و بدرقه و تشییع پیکر‌های مطهر شهدای خدمت آن را مظهر اقتدار و صلابت و عزت جمهوری اسلامی دانست و اظهار امیدواری کرد: ملت فهیم و با بصیرتی ایران در انتخابات هشتم تیر با انتخاب رئیس جمهوری، چون آیت الله رئیسی روح ملکوتی آن شهدا و دل رهبر انقلاب را شاد و خشنود خواهند کرد.

سردار اکبرزاده معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران کشور در این مراسم، اصلاح و تحول ساختار اقتصادی را از مهم‌ترین دستاورد‌های دولت خدمت شهید رئیسی نام برد که با تداوم مسیر ریل گذاری شده شهید جمهور ضمن رفع مشکلات اقتصادی مردم، ایران اسلامی به اقتصاد پایدار و باثبات و پویا تبدیل خواهد شد.

سردار اکبرزاده، پیوند دیپلماسی ومیدان را از ره آورد سیاسی دولت خدمت و مدیریت شهید و حسین امیرعبداللهیان نام برد که محصول ونتیجه آن تثبیت و تحکیم نظام جمهوری اسلامی در منطقه و تحقق وعده صادق بوده است.

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش دولت سیزدهم و سیدالشهدای خدمت آیت الله رئیسی در بازدارندگی دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی را نقطه اوج سیاست و دیپلماسی فعال دولت خدمت شهید رئیسی نام برد که ایران اسلامی را در سطح منطقه و جهان به اوج عزت و افتخار رساند.

نظر شما