شناسهٔ خبر: 66890469 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

ترکیب پرسپولیس مقابل شمس آذر

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شمس آذر قزوین، امشب ساعت ۲۰، در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، تیم فوتبال پرسپولیس با تغییراتی در ترکیب بازیکنان خود، به مصاف تیم شمس آذر می رود.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی میهمان تیم شمس آذر، در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال است، که گولسیانی به تمرینات گروهی برگشته است و شرایط بازی کردن را دارد، اما شاید اوسمار ویه‌را ریسک نکند و از او در ترکیب اصلی بهره نبرد.  

همچنین فرشاد فرجی در گل‌های دریافت‌شده در  بازی با تیم استقلال خوزستان، مقصر بود و این احتمال وجود دارد که با توجه به اینکه علی نعمتی به عنوان بازیکن تعویضی در بازی با استقلال خوزستان عملکرد خوبی در خط دفاع داشت، او به عنوان زوج حسین کنعانی‌زادگان در بازی با شمس آذر به میدان برود.  

علاوه بر این، سروش رفیعی در بازی با استقلال خوزستان عملکرد خوبی نداشت و این احتمال وجود دارد که سینا اسدبیگی یا خدابنده‌لو به جای رفیعی، زوج خط هافبک پرسپولیس را به همراه مسعود ریگی، در میانه زمین تشکیل بدهند.  

ترکیب احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس به شرح زیر است:  

علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سینا اسد‌بیگی، مهدی ترابی، اوستون ارونوف، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر. 

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شمس آذر قزوین، امشب «سه‌شنبه، هشتم خرداد ماه» ساعت ۲۰، در ورزشگاه «سردار آزادگان» قزوین برگزار می‌شود.  

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما