شناسهٔ خبر: 66892712 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل شمس‌آذر؛ گذر سخت از قزوین برای دفاع از عنوان قهرمانی

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس امروز باید به مصاف شمس‌آذر قزوین برود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس از ساعت ٢٠ امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه سردار آزادگان شهر قزوین به مصاف تیم شمس‌آذر خواهد رفت.

پرسپولیس هفته پیش در یک دیدار خاطره‌انگیز در حالی که نیمه نخست را با نتیجه ٣ بر صفر به استقلال خوزستان واگذار کرده بود موفق شد در نیمه دوم ۴ بار دروازه حریف را باز کند تا در پایان با نتیجه ۴ بر ٣ حریف را شکست دهد و با توجه به توقف استقلال تهران مقابل نساجی مازندران با ۶٢ امتیاز صدرنشین شود.

سرخ‌پوشان در پنج بازی اخیر خود تنها در بازی مقابل سپاهان اصفهان به تساوی رضایت دادند و در سایر دیدارها تمامی حریفان خود را شکست داده و با توپ پر آماده این دیدار است. در سوی دیگر شمس‌آذر که برای نخستین فصل در رقابت‌های لیگ برتر حضور دارد، عملکرد جالب توجهی داشته و با ٣٩ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد. هرچند این تیم با رای کمیته انضباطی رقابت‌ها را با ٣ امتیاز منفی آغاز کرد اما سعید دقیقی و شاگردانش در ۵ بازی اخیر برابر حریفان ٢ برد و ٢ تساوی کسب کردند و تنها برابر استقلال شکست خوردند.

پرسپولیس در این بازی فرصت دارد تا با برتری برابر میزبان خود در دیدارهای خارج از خانه ٣١ امتیازی شود تا به یکه‌تازی خود در دیدارهای خارج از خانه ادامه دهد؛ این در شرایطی است که شمس‌آذر با کسب ٢٣ امتیاز در خانه، پنجمین تیم برتر لیگ برتر است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل شمس‌آذر؛ گذر سخت از قزوین برای دفاع از عنوان قهرمانی

اوسمار ویرا در این بازی علیرضا بیرانوند را در قفس توری پرسپولیس قرار خواهد داد و گئورگی گولسیانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان در قلب خط دفاعی قرار خواهند گرفت. دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن به عنوان دو مدافع کناری سرخ‌پوشان در این بازی خواهند بود.

مسعود ریگی مثل همیشه در پست ۶ بازی می‌کند و سروش رفیعی طراح حملات پرسپولیس در این دیدار است. مهدی ترابی و اوستون اورونوف نیز دو بال سمت راست و چپ سرخ‌پوشان در این بازی هستند.

امید عالیشاه نیز به عنوان کاپیتان پیشتاز هافبک‌های پرسپولیس است و عیسی آل‌کثیر نیز مهاجم هدف پرسپولیس خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر شمس‌آذر قزوین:

علیرضا بیرانوند - گئورگی گولسیانی - محمدحسین کنعانی‌زادگان - دانیال اسماعیلی‌فر - عبدالکریم حسن - مسعود ریگی - سروش رفیعی - مهدی ترابی- اوستون اورنوف - امید عالیشاه - عیسی آل‌کثیر

نظر شما