شناسهٔ خبر: 66894741 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل شمس آذر

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی:ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با شمس‌آذر قزوین ممکن است با تغییراتی نسبت به مصاف با استقلال خوزستان همراه شود.به گزارش ایلنا، هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران سه‌شنبه با برگزاری هشت دیدار به انجام خواهد رسید و در یکی از حساس‌ترین دیدارها شمس‌آذر در ورزشگاه سردار آزادگان پذیرای پرسپولیس خواهد بود. دوئلی که در مسیر قهرمانی می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد.
 
سرمربی برزیلی پرسپولیس بین 2 نیمه دیدار با استقلال خوزستان سه تعویض انجام داد و باعث شد روند بازی تغییر کند. او حالا برای مسابقه پیش رو برای ترکیب اصلی‌اش باید چند تصمیم قابل توجه اتخاذ کند که در این گزارش به آن‌ها می‌پردازیم.

در دروازه مثل همیشه شاهد حضور بیرانوند هستیم و دانیال اسماعیلی فر و عبدالکریم حسن هم مدافعان چپ و راست سرخپوشان در این بازی هستند و کنعانی‌زادگان هم در مرکز خط دفاعی حضور ثابتی دارد. گیورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی و ملی‌پوش پرسپولیس در آستانه دیدار با استقلال خوزستان دچار مصدومیت شد و نتوانست در این بازی حاضر شود و تاوان عدم حضور او دریافت سه گل بود. هر چند مدافع گرجستانی به تمرینات گروهی پرسپولیس بازگشته اما احتمال عدم حضور او در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت در مسابقه فرداشب دور از ذهن نیست. ماجرا وقتی پیچیده‌تر می‌شود که علی نعمتی به عنوان جدی‌ترین گزینه برای جانشینی گیورگی نیز بعد از کارت زردی که مقابل استقلال خوزستان دریافت کرد، محروم شد تا امکان حضور در هفته بیست‌ونهم را نداشته باشد. اوسمار ویرا در این وضعیت باید زوج محمدحسین کنعانی‌زادگان را از بین فرشاد فرجی و وحدت هنانوف انتخاب کند که شانس فرجی بیشتر است. 

مسعود ریگی به عنوان هافبک تدافعی در ترکیب حضور دارد و ابهام‌ها پیرامون حضور فیکس سروش رفیعی یا محمد خدابنده‌لو است که سروش مهره مورد اعتماد اوسمار در نیم‌فصل دوم بوده اما در مصاف با استقلال خوزستان طراوت همیشگی را نداشت و بین 2 نیمه تعویض شد. با این وجود او شانس اصلی حضور در زمین است.
مهدی ترابی و اوستون اورونوف دو بازیکن ثابت پرسپولیس در خط هافبک هجومی هستند. 

عیسی آل کثیر، یکی از ارکان اصلی موفقیت پرسپولیس در این هفته‌ها بوده و محال است گزینه مدنظر باشد و با این تفاسیر باید به سراغ امید عالیشاه رفت. البته عالیشاه هم در مصاف با استقلال خوزستان تلاش فراوانی انجام داد و پنالتی‌ای که امیری به دست آورد، ماحصل سخت‌کوشی کاپیتان امید بود. با این‌حال اگر قرار باشد امیری در ترکیب اصلی به میدان برود، بازیکنی که به نیمکت تبعید می‌شود آقای شماره 2 خواهد بود. اتفاقی که بعید است به وقوع بپیوندد. 

ترکیب احتمالی پرسپولیس در این دیدار: 
علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر

برچسب‌ها:

نظر شما