شناسهٔ خبر: 66814661 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه شهرستان خوی:

خادم الرضا مزد سال‌ها خدمت صادقانه و عارفانه خود را گرفت

امام جمعه خوی گفت: خادم الرضا رییس جمهور محبوب و مردمی ملت ایران در شب ولادت ثامن الحجج امام رضا (ع) آسمانی شد و مزد سال‌ها خدمت صادقانه و عارفانه خود را در این شب عزیز از شمس الشموس امام هشتم شیعیان دریافت کرد.

صاحب‌خبر -

خادم الرضا مزد سال‌ها خدمت صادقانه و عارفانه خود را گرفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   مردم ولایت مدار خوی برای عرض ارادت خود در صف های بهم فشرده اقدام به عزاداری خیابانی در سوگ رییس جمهور شهید و هیات همراه به طول بیش از ۶ کیلومتر کردند.

حجت الاسلام و المسلمین قاسم خانی، در حاشیه این مراسم گفت: خادم الرضا رییس جمهور محبوب و مردمی ملت ایران در شب ولادت ثامن الحجج امام رضا (ع) آسمانی شد و مزد سال‌ها خدمت صادقانه و عارفانه خود را در این شب عزیز از شمس الشموس امام هشتم شیعیان دریافت کرد.

وی افزود: فکر دینی و اعتقادی، روحیه انقلابی، نگاه مردم سالاری و شخصیت آرام و منطقی در کنار اندیشمندی و دوراندیشی ایشان برای حل مشکلات مردم و کشور، در دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی و کم تکرار بوده و قطعا ماندگار و یادگار خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: این ضایعه بزرگ و اندوهناک اگر چه دل همه ملت شریف ایران و آحاد جامعه انقلابی و قدرشناس را به درد آورد، اما مسلما این کشتی در مسیر حرکتی خود به دست و اندیشه رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله العالی، به سرمقصد منظور و مطلوب خواهد رسید و قطار پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی به مسیر خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: بی شک آیت الله رئیسی از جمله دولتمردان نظام و ایران اسلامی بود که عمر شریف خود را در راه خدمت به انقلاب و مردم شریف ایران صرف کرد و ولایت مداری، عدالت محوری و مردم گرایی را در اولویت و در رأس امور زندگی و کاری خود قرار داد.

حجت الاسلام قاسم خانی گفت: سال‌ها تلاش و کوشش شبانه روزی در مسئولیت‌های مختلف از جمله ریاست جمهوری، ریاست قوه قضائیه، عضویت در مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، تولیت آستان قدس رضوی و دیگر مسئولیت‌ها یادآور همت بلند و روحیه مردمی و انقلابی این بزرگ مرد ایران اسلامی و مجاهد خستگی ناپذیر بود.

وی افزود: شهادت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، این بزرگ مرد نظام و انقلاب، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه مجاهد و فعال، آیت الله آل‌هاشم امام جمعه محبوب و معتبر تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، دکتر مالک رحمتی استاندار انقلابی و متدین آذربایجان شرقی و دیگر همراهان گرامی ایشان را به محضر حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری دام‌ظله العالی، ملت شریف ایران، خانواده معزی و بیت مکرم ایشان و اعضا هیأت دولت تسلیت عرض می‌کنیم.

نظر شما