شناسهٔ خبر: 66814358 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه میرآباد:

آیت‌الله رئیسی باعزت و مظلومانه شهید شد

ماموستا عبدالرحمان باروزه گفت: شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به مانند همه شهیدان باعزت زندگی کرد و باعزت و مظلومانه در راه خدمت شهید شد.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله رئیسی باعزت و مظلومانه شهید شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ماموستا عبدالرحمان باروزه، امام جمعه میرآباد، در مراسم تعزیت و ترحیم شهدای خدمت و گرامیداشت شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی و شهدای همراهش با عرض تسلیت این ضایعه دردناک به مقام معظم رهبری و ملت ایران با بیان ویژگی و شرایط ریاست جمهوری اظهار کرد: ریاست جمهوری نماد وحدت و سروری این سرزمین است و در تاریخ انقلاب اسلامی، رئیسی عزیز، هشتمین رئیس جمهور با رای اکثر مردم انتخاب شد و الحق این خادم مردم، رئیس جمهور همه ایرانیان چه در داخل و چه در خارج بود و نماینده شایسته‌ای برای همه مردم در مقام ریاست جمهوری بود.

وی افزود: سید شهیدان خدمت همه ما را به یاد دکتر بهشتی، خار چشم دشمنان این انقلاب می انداخت که به قول رهبر کبیر انقلاب مظلومانه به شهادت رسید.

امام جمعه میرآباد با تأکید بر اینکه این شهید خادم‌ الرضا(ع) الگوی خوب برای مردم‌داری بود، گفت: وی در اوج تواضع و فروتنی با مردم صحبت می‌کرد و به مانند همه شهیدان با عزت زندگی کرد و با عزت و مظلومانه در راه خدمت شهید شد.

ماموستا باروزه با اشاره به اینکه شهید جمهور زندگی خویش را وقف خدمت به مظلومان و محرومان کرده بود، تصریح کرد: رئیس جمهور شهید دارای ویژگی‌های مردمی، جهادی و با روحیه خدمت به محرومان جامعه بود و از همان روز اول در دورترین نقاط کشور حاضر می‌شد و از نزدیک به رفع مشکلات مردم می‌پرداخت.

وی در پایان ضمن عرض تسلیت دوباره به مناسبت درگذشت شهادت‌گونه رئیس جمهور خدوم، وزیر امور خارجه، امام جمعه و استاندار آذربایجان شرقی و همراهان وی، اظهار کرد: جامعه ایران علی‌الخصوص شهرستان میرآباد مدیون این مرد بزرگ است و اجر و پاداش این خدمت چیزی جز شهادت نبود.

 

 

نظر شما