شناسهٔ خبر: 66815442 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مراسم گرامیداشت شهادت رئیس جمهور مردمی و همراهانش در میرآباد

مراسم گرامیداشت شهادت رئیس جمهور مردمی و همراهانش در مسجد جامع میرآباد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

مراسم گرامیداشت شهادت رئیس جمهور مردمی و همراهانش در میرآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد ؛ امام جمعه میرآباد در این مراسم ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به مقام معظم رهبری و ملت ایران گفت: شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به مانند همه شهیدان باعزت زندگی کرد و باعزت و مظلومانه در راه خدمت شهید شد.

ماموستا عبدالرحمان باروزه افزود: سید شهیدان خدمت، همه ما را به یاد دکتر بهشتی، خار چشم دشمنان این انقلاب می انداخت که به قول رهبرکبیر انقلاب مظلومانه به شهادت رسید.

ماموستا باروزه ، با تأکید بر اینکه این شهید خادم‌ الرضا(ع) الگوی خوب برای مردم‌داری بود، افزود: وی در اوج تواضع و فروتنی با مردم صحبت می‌کرد و به مانند همه شهیدان با عزت و مظلومانه در راه خدمت به مردم شهید شد.

وی، با اشاره به اینکه شهید جمهور، زندگی خویش را وقف خدمت به مظلومان و محرومان کرده بود،اظهارکرد: رئیس جمهور شهید دارای ویژگی‌های مردمی، جهادی و با روحیه خدمت به محرومان جامعه بود و از همان روز اول در دورترین نقاط کشور حاضر می‌شد و از نزدیک به رفع مشکلات مردم می‌پرداخت.

امام جمعه میرآباد، در پایان ضمن عرض تسلیت دوباره به مناسبت درگذشت شهادت‌گونه رئیس جمهور خدوم، وزیر امور خارجه، امام جمعه و استاندارآذربایجان‌شرقی و همراهان وی، اضافه کرد: مردم ایران بویژه مردم شهرستان میرآباد مدیون این مرد بزرگ هستند و اجر و پاداش این خدمت چیزی جز شهادت نبود.

نظر شما