شناسهٔ خبر: 66812349 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دیدار اعضای شورای تأمین با فرماندار ویژه مهاباد

اعضای شورای تأمین با فرماندار ویژه شهرستان مهاباد دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

دیدار اعضای شورای تأمین با فرماندار ویژه مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در این دیدار ضمن قدردانی از حضور مردم  در مراسم گرامیداشت رئیس جمهور شهید و همراهانش گفت: ملت ما قدردان اقدامات و تلاشهای شهید جمهور در طول انقلاب اسلامی بوده و در این چند روز سنگ تمام گذاشتند.

حسن عباسی ، با بیان اینکه ارادت و علاقه مردم به آیت الله رئیسی نشانه خدمات صادقانه و کم نظیر ایشان است، افزود: راه شهید جمهور و سیاستهای وی با حمایت و تأکید مقام معظم رهبری ادامه خواهد داشت و با تلاش مسئولان هیچ خللی در راه خدمت به مردم ایجاد نمی شود.

عباسی، با تأکید بر اینکه وجود ارزشمند مقام معظم رهبری کار را برای مسئولان آسان کرده است، اظهارکرد: مسیر خدمت و خستگی‌ناپذیری شهید رئیسی در راه خدمت به مردم همان راه شهید رجایی بود و مدام در بین مردم حضور داشت و همواره بر پیگیری سفرهای شهرستانی و مبارزه با فسادستیزی و تحقق وعده‌ها تأکید داشت و مردم کشور را ولی‌نعمت خود می‌دانست.

سرهنگ اکبر نوروزی، فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد هم در این دیدار گفت: حضور باشکوه مردم درمراسم تشییع پیکر شهدا نشانه وفاداری ملت بزرگ ایران و عزت و سربلندی شهدا در راه خدمت رسانی است.

سرهنگ نوروزی افزود: خادمان واقعی ملت، هم در دوران مسئولیت تأثیرگذارند و هم با شهادت خود، اتحاد و انسجام ملی را رقم می زنند.

سرهنگ نوروزی، در ادامه با اشاره به نقش مهم وتعیین کننده عملیات بیت المقدس در تاریخ انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عملیات اظهارکرد: سوم خرداد یادآور رشادتها و جانفشانیهای رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهراست.

در این دیدار اعضای شورای تأمین ضمن تجدید بیعت با آرمانهای شهید جمهور، شهید آیت اللهرئیسی و همراهان شهیدش و قدردانی از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهدا، سالروز آزادسازی خرمشهر را نیز گرامی داشتند.

نظر شما