شناسهٔ خبر: 66807259 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعلام همبستگی حوزه های علمیه پاکستان با دولت و ملت ایران

رئیس حوزه‌های علمیه پاکستان با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاکستان با مردم ایران به علت ضایعه بزرگ از دست دادن خادم الرضا آیت الله سید ابراهیم رئیسی در یک سانحه جانسوز ابراز همدردی کرد.

صاحب‌خبر -

اعلام همبستگی حوزه های علمیه پاکستان با دولت و ملت ایران

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، «آیت الله حافظ ریاض نجفی» رئیس حوزه های علمیه پاکستان به همراه هیئتی از مسئولین حوزوی این کشور با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران دفتر یادبود شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان را امضا کردند.
وی در دیدار با «دکتر رضا امیری مقدم» سفیر کشورمان در پاکستان مراتب تأسف و تسلیت جامعه حوزوی پاکستان از شهادت یک رهبر بزرگ امت اسلامی و حامی حقوق مسلمانان مظلوم جهان را به مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای ، مردم ، دولت و خانواده شهدای سانحه سقوط بالگرد در ایران اعلام داشت.
آیت الله ریاض نجفی در این دیدار همچنین با یادآوری سفر به یاد ماندنی و موفق شهید آیت الله رئیسی به پاکستان در اوایل اردیبهشت ماه امسال یا دو خاطره دوست و همکارشان «جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سید نیاز حسین نقوی» که سالهای زیادی را با «آیت الله رئیسی» در دستگاه قضایی همکار بودند گرامی داشت.
گفتنی است حوزه های علمیه پاکستان دهها مراسم را برای گرامیداشت و ترحیم شهدای سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور فقید کشورمان درطی این هفته برنامه ریزی کرده اند.

نظر شما