شناسهٔ خبر: 66810352 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سوگواری مردم ایالت خیبرپختونخوا پاکستان برای شهادت آیت الله رئیسی

مردم ایالت خیبرپختونخوا پاکستان در شهرهای «کوهات» و «پاراچنار» با برگزاری مراسم‌های عزاداری و قرائت قرآن یاد و خاطره شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را گرامی داشتند.

صاحب‌خبر -

سوگواری مردم ایالت خیبرپختونخوا پاکستان برای شهادت آیت الله رئیسی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، برگزاری مراسم‌های بزرگداشت و همچنین ترحیم برای شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در مناطق مختلف پاکستان که از همان روز اول اعلام خبر شهادت این بزرگمردان آغاز شده همچنان ادامه دارد.
بر اساس این گزارش مردم شهر پاراچنار در شمال غرب پاکستان روز سه شنبه همزمان با تشییع باشکوه پیکر شهدای سانحه بالگرد رئیس جمهور فقید کشورمان در تهران، مراسم‌های بزرگداشت و قرائت قرآن کریم را در مساجد و حسینیه های مختلف این شهر برگزار کردند.
مردم این منطقه پاکستان در این مراسم‌ها برای شادی روح شهدای سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور کشورمان و همچنین صبر و شکیبایی برای ملت غیور و شهید پرور ایران دعا کردند.
در شهر «کوهات» از دیگر مناطق ایالت خیبرپختونخوا پاکستان نیز مراسم‌های خودجوش مردمی برای بزرگداشت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان با حضور علما و سایر اقشار مختلف جامعه در مساجد و حسینیه های این شهر برگزار شد.
در این مراسم‌ها اعلام شد: مردم پاکستان جمهوری اسلامی ایران را دوست و برادر دلسوز خود دانسته و در کنار ملت ایران در غم از دست دادن بزرگ مردانی همچون آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دکتر امیر عبداللهیان سوگواری می کنند.

نظر شما