شناسهٔ خبر: 66794126 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نشست ایلکا و عظیمی با هدف بررسی روند برگزاری رقابت‌های جام پرچم برگزار شد

نشست علی ایلکا سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی و شهرام عظیمی مدیر کل دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. نشست علی ایلکا سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی و شهرام عظیمی مدیر کل دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، عشایری و بازی‌های بومی محلی، علی ایلکا با بیان این که عنوان خوبی برای این رقابت‌ها انتخاب شده است گفت: این نامگذاری مسئولیت ما را برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد ورزشی دوچندان می‌کند.

ایلکا تاکید کرد: برای برگزاری مطلوب جام پرچم با همکاری دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری باید در حد امکان از هیأت‌های ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی استان‌ها حمایت کنیم.

ایلکا ادامه داد: در همین راستا برگزاری مجامع انتخاباتی هیأت‌های متناظر استانی در دستور کار ما قرار دارد و در تلاش هستیم با ارزیابی هیأت‌های استانی وضعیت موجود را احصا کنیم تا بر مبنای آن تصمیمات کارشناسانه در این زمینه گرفته شده و اقدامات اثر بخشی صورت پذیرد.



شهرام عظیمی به نقاط قوت موجود اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های خوبی در سطح فدراسیون و دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وجود دارد که می‌تواند برای پیش‌برد کار مورد استفاده قرار بگیرد.

عظیمی ادامه داد: فاصله‌ای بین دفتر و فدراسیون وجود ندارد و هدف نهایی ما تلاش برای توسعه ورزش در سطح مناطق روستایی است.

وی افزود: باید فدراسیون و دفتر در کنار هم کار را پیش ببرند و آمادگی داریم برای برگزاری هرچه بهتر جام پرچم اقدامات لازم را انجام دهیم.

رامین اقبال معاون دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری، محمدرضا رجبی سرپرست دبیری، فریبا افشون سرپرست نایب رئیسی بانوان و محمد اصغرپور مسئول روابط عمومی فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی در این جلسه حضور داشتند.

 

 انتهای پیام/ 

نظر شما