شناسهٔ خبر: 66776540 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام تسلیت فرماندار ویژه شهرستان آباده در پی شهادت رئیس جمهور

فرماندار ویژه شهرستان آباده در پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهانش را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

پیام تسلیت فرماندار ویژه شهرستان آباده در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، در پیام تسلیت فرهاد سعدی فرماندار ویژه شهرستان آباده آمده است:
انا لله و انا الیه راجعون
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
سانحه دلخراش بالگرد و شهادت ناباورانه رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، مایه تأثر شدید شد. قطعا بی بهره شدن از خدمتگزاران مخلص ، مایه تأسف و تأثر عمیق است و مردم عزیز قدردان آن همه زحمات خواهند بود.

ان شاءالله این مسیر خدمت، با توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و رهبری رهبر حکیم انقلاب و حمایت مردم متدین، از طریق خدمتگزاران ادامه خواهد یافت. اینجانب، این مصیبت جانگداز را خدمت مقام معظم رهبری، ارکان نظام و دولت و مردم تسلیت عرض نموده و یقین دارم وجود آرامش بخش حضرت آیت الله خامنه‌ای در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای کشور ماست.

اگر چه جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تشکیل خود با حوادث بسیار سختی رو به رو بوده است، اما از تمام آنها با سلامت عبور کرده است. همانگونه که پیوند عمیق میان امام و ملت ایران در دهه اول انقلاب توانست کشور را بیمه کند، امروز نیز تدبیر رهبری انقلاب و هوشمندی مردم، باعث عبور از این روز‌ها خواهد شد.

نظر شما