شناسهٔ خبر: 66774059 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پی شهادت آیت الله رئیسی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با انتشار پیامی، شهادت آیت الله رئیسی،رئیس جمهور مردمی و انقلابی ایران و همراهان ایشان را تبریک و تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز شهادت آیت الله رئیسی، را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، دکتر سید وحید حسینی در این پیام با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور مردمی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران، این ضایعه جانسوز را تسلیت گفت.
در متن پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز آمده است:
ضایعه تلخ و جانسوز شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد، موجی از اندوه را برای همه هموطنان در پی داشت. خادم انقلابی مردم ایران که پس از سال ها تلاش و ممارست در مسیر آبادانی وطن اسلامی و خدمت به مردم شریف کشور در عرصه هایی مهم و تاثیرگذار، در راه خدمت، به آرزوی دیرینه اش دست یافت.
رئیس جمهوری شریف و صدیق که متعهدانه، در طول حیات پربارش، در کنار بهره مندی از فضائل دینی و معنوی، توانست گام های موثری در سرافرازی ایران، همچنین ارتقای جایگاه جامعه دانشگاهی، اساتید و دانشجویان و اهتمام به دانش برداشته و پاداش خود را با شهادت گرفت.

شهادت این عالم دینی فقید و انسان انقلابی، خادم الرضا(ع) را که در شب میلاد مولایش، حضرت امام رضا(ع) به لقاء الهی رسید و همچنین وزیر محترم امور خارجه کشور و دیگر همراهان ایشان را به محضر بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیت مکرم آن شهیدان به خداوند پیوسته و همه مردم شریف ایران، به ویژه دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز، تبریک و تسلیت می گویم.
امید است ثمرات دستاوردهای این شهید راه خدمت و همراهان گرامی ایشان، برکتی معنوی برای سرای باقی بوده و خداوند عزوجل این عزیزان را در محضر قدسی خویش، از علو درجات مهر و رحمت واسعه خویش، محظوظ گرداند.

نظر شما