شناسهٔ خبر: 66770380 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پایان هفته نواحی شمالی کشور بارانی می‌شود

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا سامانه بارشی جدید وارد کشور خواهد شد و تا پایان هفته نواحی شمال و شمال غرب شاهد بارش باران خواهد بود.

صاحب‌خبر -

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه فردا در استان‌های واقع در شمال غرب، دامنه های جنوبی، البرز غربی و مرکزی و سواحل دریای خزر افزایش ابر پیش بینی می شود گفت: در این مناطق گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در نقاط مستعد بارش تگرگ روی می‌دهد.

وی افزود: روز سه شنبه به‌طور گسترده تری در شمال غرب، غرب استان‌های ساحلی دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز، تهران، برخی مناطق شمال شرق، شمال خوزستان، غرب و شمال اصفهان، مرکزی و قم رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

ضیائیان بیان کرد: روز چهارشنبه ضمن تشدید سامانه بارشی در مناطق  اعلام شده، گستره سامانه بارشی به البرز شرقی، سمنان و برخی مناطق شرق نیز کشیده خواهد شد.

او افزود: پنجشنبه و جمعه سامانه بارشی در نوار شمالی کشور، شمال غرب و ارتفاعات و دامنه البرز فعال خواهد بود.

ضیائیان تاکید کرد: در سه روز آینده در شمال شرق و شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می شود و به‌ویژه در نوار شرقی کشور و منطقه زابل تا آخر هفته وزش باد شدید و گردوخاک رخ می‌دهد.

نظر شما