شناسهٔ خبر: 66755138 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

با بسته بندی آنلاین شاپ در میان رقبا متمایز شوید

صاحب‌خبر -

در دنیای امروز، کتاب‌ها از روی جلد قضاوت می‌شوند. بسته‌بندی نیز به مثابه همان جلدی است که مشتری محتویات درون آن را از روی جعبه قضاوت می‌کند. امروزه بسیاری از کسب‌وکارها به فروش آنلاین روی آورده‌اند بنابراین استفاده از یک بسته‌بندی مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد. امکان توسعه و رشد کسب‌وکار آنلاین بدون استفاده از بسته‌بندی غیر ممکن خواهد بود. برای اینکه از تاثیرات شگفت‌انگیز بسته‌ بندی آنلاین شاپ برای برند باخبر شوید؛ این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

بسته‌بندی آنلاین شاپ؛ شکوه اولین دیدار

محصولی که قرار است مسافت‌های طولانی را طی کند تا به دست مشتری برسد باید در یک جعبه محکم قرار بگیرید. اولین ارتباط مستقیم مشتری با برند، از طریق دیدن و لمس بسته‌بندی اتفاق می‌افتد. یک جعبه خاص و زیبا لبخند بر لب‌های مشتری می‌نشاند. پس‌از بازکردن بسته‌بندی و مشاهده سالم‌بودن محصول اعتماد مصرف‌کننده به برند افزایش پیدا خواهد کرد. تمام این عوامل اعتبار برند شما را نزد مشتری افزایش می‌دهد. با نمونه طراحی جعبه بسته ‌بندی آنلاین شاپ شما مصرف‌کننده را به یک مشتری وفادار تبدیل خواهید کرد.

افزایش درآمد با طراحی بسته‌بندی

هرگز تصور نکنید با سرمایه‌گذاری در حوزه بسته‌بندی، متحمل ضرر مالی خواهید شد. تولید بسته‌بندی با کیفیت بالا نوعی سرمایه‌گذاری بلند مدت است که سبب سودآوری برای برند خواهد شد. یک بسته‌بندی مناسب هزینه‌های آنلاین شاپ را به طرز محسوسی کاهش می‌دهد. بسته‌بندی خوب محصول را از آسیب حفظ می‌کند و در نتیجه احتمال برگشت محصول را کاهش می‌دهد. اگر کالا برگشت داده شود شما نه‌تنها مجبور به بازگشت هزینه خواهید بود بلکه باید هزینه‌های ارسال کالا را نیز بر عهده بگیرید. یک بسته‌بندی باکیفیت نه‌تنها ضرر مالی به شما نخواهد زد بلکه سبب سودآوری برند نیز خواهد شد.

بسته‌بندی جانشین فروشنده‌های خبره می‌شود

آنلاین شاپ‌ها از ارتباط مستقیم با مشتری محروم هستند. به همین دلیل نمی‌توانند به اندازه ارتباط رودررو بر مصرف‌کننده تاثیرگذار باشند. این مشکل با طراحی یک بسته‌بندی منحصربه‌فرد قابل حل خواهد بود. اولین آیتم برند که مشتری با آن روبه‌رو می‌شود بسته‌بندی محصول است. هرقدر جعبه زیبا و خاص طراحی شده باشد مشتری به برند شما بیشتر علاقه‌مند خواهد شد. جعبه‌های اختصاصی تصویری مثبت از برند نشان می‌دهند. همین امر رضایت مشتری را از خرید خود افزایش خواهد داد. در نهایت بسته بندی آنلاین شاپ مشتری را ترغیب به خرید از برند می‌کند.

از سفارش بسته‌بندی تا تحویل‌شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای

بسته‌بندی نه فقط از محصول محافظت می‌کند بلکه به یک بازاریاب حرفه‌ای برای کسب‌وکار شما نیز تبدیل خواهد شد. بسیاری از افراد علاقه فراوانی به انتشار ویدیوها و تصاویر جعبه‌گشایی‌های خود دارند. اگر بسته‌بندی شما بی‌نظیر و خلاقانه باشد تمایل افراد برای به اشتراک‌گذاری این تجربه بیشتر خواهد شد. از این طریق برند شما توسط افراد و اقشار مختلفی شناخته می‌شود. این امر مشتری‌های بسیاری را روانه خرید از کسب‌وکار شما خواهد کرد.

بسته‌بندی می‌تواند به زبان شیوای برند تبدیل شود و مشتری را به خرید دوباره دعوت کند. جذابیت جعبه چشم هر مخاطبی را خیره به خود می‌کند تا به خرید از برند ترغیب شوند. بسته‌بندی بر نحوه درک مشتری از برند تاثیر خواهد گذاشت. جعبه‌ها غیر مستقیم به مشتری اثبات می‌کنند که فروشگاه شما تا چه اندازه برای مصرف‌کننده ارزش و احترام قائل است. یک جعبه باکیفیت و اختصاصی در ذهن مشتری نفوذ می‌کند تا او به برند وفادار شود.

به دنیای بسته‌بندی‌های پستی خوش آمدید

در درجه اول صحبت از بسته‌‌بندی که می‌شود کیفیت مواد تشکیل‌دهنده آن اهمیت زیادی پیدا می‌کند. جعبه‌های باکیفیت نشان‌دهنده اعتبار برند شما خواهد بود. به همین دلیل تصویری قدرتمند و متعهد از برند به نمایش می‌گذارد که سبب جلب اعتماد مشتری خواهد شد. مصرف‌کننده ترجیح می‌دهد از آنلاین شاپی خرید کند که برای او ارزش قائل است. بسته‌بندی‌های جذاب و باکیفیت آنلاین شاپ می‌تواند این ارزش و احترام را به مشتری نشان بدهد. در ادامه شما را با رایج‌ترین بسته ‌بندی‌ آنلاین شاپ آشنا می‌کنیم.

پاکت حباب‌دار

یکی از محبوب‌ترین بسته بندی آنلاین شاپ، پاکت حباب‌دار است. با استفاده از آن محصول در برابر رطوبت و ضربه مقاوم خواهد شد. درون این پاکت پلاستیک‌های حباب‌دار وجود دارد که امنیت کالا را بیشتر خواهد کرد. ظاهر بیرونی بسته‌بندی کاغذی است و خوشبختانه امکان چاپ اختصاصی روی آن وجود دارد. طراحی ویژه و بی‌نظیر پاکت ملخی، مشتری را از دیدن آن غافلگیر خواهد کرد. همچنین خرید از برند را به یک خاطره خوش برای او تبدیل خواهد شد.

پاکت پستی متالایز

مهم‌ترین ویژگی این پاکت‌ها، لایه نقره‌ای است که درون آن وجود دارد. این بسته‌بندی از نفوذ رطوبت و آب به درون خود جلوگیری می‌کند. در نتیجه محصول سالم به دست مشتری خواهد رسید. محافظت بالای پاکت پستی متالایز از چشم مشتری دور نخواهد ماند. او متوجه می‌شود که برند برای مصرف‌کنندگان خود ارزش بسیار زیادی قائل است. این امر اعتماد مشتری را به کسب‌وکار شما افزایش خواهد داد. در نتیجه احتمال خرید از برند شما بیشتر خواهد شد.

جعبه کرافت

یکی از محبوب‌ترین بسته‌بندی آنلاین شاپ‌ها، استفاده از جعبه کرافت است. در طول مسیر حمل‌ونقل، جعبه کرافت به یک آغوش محکم برای محصول تبدیل خواهد شد. به همین دلیل در برابر آسیب‌های بیرونی دچار مشکل نمی‌شود. کرافت مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد. این جعبه به‌راحتی دچار پارگی یا ساییدگی نخواهد شد. از آن گذشته جعبه‌های کرافت قابل بازیافت بوده و به چرخه طبیعت آسیبی نمی‌رسانند. رنگ خاص جعبه کرافت احساسی خاص به مشتری هدیه می‌دهد. در مجموع بسته‌بندی‌های کرافت لذت خرید از برند را برای مشتری دوچندان خواهد کرد.

بسته‌بندی ‌های مقوایی

مقوا به‌دلیل سبکی و مقاومت آن یک گزینه عالی برای بسیاری از آنلاین‌شاپ‌ها محسوب می‌شود. مقواهای متنوعی در سطح بازار وجود دارد که از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردارند. بسته‌بندی ایندربرد ماندگاری محصول را افزایش داده و یک گزینه عالی برای اقلام آرایشی بهداشتی و مواد غذایی است. با استفاده از جعبه‌های گلاسه می‌توانید تصاویر و طرح‌های اختصاصی برند را با کیفیتی عالی چاپ کنید. گلاسه مشتری را مجذوب خود می‌کند و خاطره‌ای خوش از برند برجا می‌گذارد. محال است کسی با جعبه‌های کارتنی که از مقواهای قابل بازیافت ایجاد می‌شوند مواجه نشده باشد. این جعبه‌ها بسیار سبک و مقاوم هستند و به‌خوبی از محصولات آنلاین شاپ محافظت می‌کنند.

طراحی بهترین بسته بندی آنلاین شاپ در شبکه چاپ

شبکه چاپ با طراحی بسته‌بندی اختصاصی، به برند کمک می‌کند تا تمام مزایای گفته‌شده را تصاحب کند. این مجموعه دارای کادری متخصص، خلاق و بسیار مجرب است که بسته‌بندی‌هایی مقاوم و بی‌نظیر به شما ارائه می‌دهند. در شبکه چاپ شما می‌توایند بر فرآیند چاپ بسته بندی آنلاین شاپ نظارت کنید. همچنین خدمات ویژه مانند طلاکوبی، نقره‌کوبی، چاپ یووی و... نیز به شما ارائه می‌شود تا مناسب‌ترین گزینه‌ها را برای خود انتخاب کنید. برای دریافت اطلاعات و راهنمایی‌های لازم سایت شبکه چاپ را از دست ندهید.

نظر شما