شناسهٔ خبر: 66730264 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

تبدیل وضعیت ایثارگران بیش از ۷۰ درصد، به خوبی پیش می‌رود

حجت الاسلام هاشمی گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران بیش از ۷۰ درصد به خوبی پیش می‌رود و باقیمانده آن باید در دستور کار قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس  از لرستان، حجت الاسلام «هبت الله هاشمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان امروز (شنبه) در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان لرستان اظهار داشت: یکم خرداد سالروز عملیات حاج عمران بیش از ۳۰۰ شهید و در سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر حدود ۲۰۰ شهید از لرستان تقدیم نظام اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مرتبط با این ایام باید با همکاری دستگاه‌های اجرایی و نظامی به خوبی برگزار شود، افزود: طی ۲ سال متوالی برنامه شورای ترویج با برگزاری ۱۰ جلسه مصوبات خوبی را داشت که در این راستا لرستان در برنامه شورای ترویج مقام برتر کشور را کسب کرده است.

هاشمی تصریح کرد: تبدیل وضعیت ایثارگران بیش از ۷۰ درصد به خوبی پیش می‌رود و باقیمانده آن باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: همچنین یک درصد بود بودجه فرهنگی دستگاه‌ها به خوبی انجام شده و پیشبرد خوبی صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران لرستان گفت: در جذب ۲۵ درصدی سهم ایثارگران توسط دستگاه‌ها اقدامات قابل ملاحظه‌ای صورت نگرفته و امیدواریم با توجه بیشتر در این راستا رضایت جامعه هدف کسب شود.

وی با بیان اینکه در بحث وام مسکن جذب ۱۰۰ درصدی صورت گرفته است، افزود: در تامین زمین مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم اقدامات لازم برای برطرف کردن مشکل صورت گیرد.

هاشمی در پایان خاطر نشان کرد: در بحث اشتغال و پرداخت وام تبصره ۱۸ جز استان‌های برتر هستیم، اما نرخ بیکاری بالا می‌باشد و اکنون هفت هزار نفر بیکار از فرزندان ایثارگران در لرستان وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما