شناسهٔ خبر: 66681048 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کسب رتبه برتر بخش تولیدات رسانه‌ای توسط روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

در نشست سراسری مدیران روابط عمومی بخش آب و فاضلاب کشور، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی موفق به کسب رتبه برتر در بخش تولیدات رسانه‌ای شد.

صاحب‌خبر -

کسب رتبه برتر بخش تولیدات رسانه‌ای توسط روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،بدنبال کسب این موفقیت، معاون وزیر نیرو در امور آب و آب و فاضلاب با اهدای لوح سپاس هاشم امینی مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از وحید مینایی مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی تجلیل کرد.
در این لوح آمده است: عرصه پویا و فعال صنعت مردمی و پرافتخار آب و فاضلاب کشور همواره وامدار تلاش متعهدانه و اثرگذار کسانی است که می‌کوشند با چراغ دانایی و خردورزی دست در دست مردمان این دیار در مسیر حفاظت و صیانت از دستاورد‌های این صنعت آینده‌ای روشن را رقم بزنند. نیل به این هدف، نیازمند تعامل گسترده با شهروندان و افزایش دانش و رشد مسئولیت اجتماعی در قبال مسئله آب است که با اجرای فعالیت‌های آگاهی رسانی و آموزشی – فرهنگی محقق خواهد شد.
در بخشی دیگری از این لوح آمده است: براساس ارزیابی انجام شده، شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در اجرای فعالیت‌های (بخش تولیدات رسانه ای) در میان شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور حائز رتبه برتر شده است. به پاس تلاش‌های ارزشمند جناب عالی و مجموعه روابط عمومی آن شرکت، این لوح سپاس به شما اهدا می‌شود. سلامت و توفیق روز افزون شما را در عمل به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران اسلامی در ذیل توجهات حضرت ولی عصر (عج)، از خداوند متعال خواستارم.

نظر شما