شناسهٔ خبر: 67221221 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هشدار یک مقام اطلاعاتی نسبت به توطئه دشمن برای انتخابات

معاون فرهنگی، سیاسی اداره کل اطلاعات استان اردبیل گفت: این ۲ جریان وابسته به نظام و در داخل حاکمیت هستند ولی دشمن سعی می‌کند با دوگانه‌سازی این جریان انتخاباتی فضای ناامنی و بی‌اعتمادی را دامن بزند تا به نوعی مشارکت مردم کاهش پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، معاون فرهنگی، سیاسی اداره کل اطلاعات استان اردبیل عصر یکشنبه در نشست چالش‌های انتخاباتی با حضور اصحاب رسانه در اردبیل اظهار داشت: نظام سلطه در کنار اقدامات سخت امنیتی جنگ ترکیبی را با نگاه نرم‌افزاری دنبال می‌کند و در این حرکت سعی می‌کند از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی به نفع خود استفاده کند.

وی تلاش دشمن را برای ناامید کردن ملت ایران در آستانه انتخابات یادآور شد و تصریح کرد: رسانه‌ها باید این توطئه و ترفند دشمن را خنثی کرده و نصاب مشارکت مردم را در عرصه انتخابات نسبت به دوره‌های گذشته بالا ببرند.

معاون فرهنگی، سیاسی اداره کل اطلاعات استان اردبیل گفت: در این پیچ تاریخی وظیفه همه ماست تا به حضور و مشارکت بالای مردم در عرصه انتخابات کمک کنیم چرا که حضور بالا در انتخابات نشانی از بلوغ سیاسی ملت ایران در دفاع از حاکمیت اسلامی است.

وی به 2 جریان و سلیقه حاضر در انتخابات اشاره کرد و افزود: این 2 جریان وابسته به نظام و در داخل حاکمیت هستند ولی دشمن سعی می‌کند با دوگانه‌سازی این جریان انتخاباتی فضای ناامنی و بی‌اعتمادی را دامن بزند تا به نوعی مشارکت مردم کاهش پیدا کند.

معاون فرهنگی، سیاسی اداره کل اطلاعات استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید با تولید محتوای خوب و منطبق بر واقعیت به این توطئه دشمن پایان داده و به مسائل با محوریت فقر و فساد در جامعه و تبعات آن توجهی نداشته باشند.

وی زمینه‌سازی دشمن را برای ارائه تحلیل‌های غلط و دوگانه‌سازی بین حاکمیت و ملت را یادآور شد و اضافه کرد: به هیچ وجه حق افراطی‌گری در مسائل قومی، قبیله‌ای و اجرای سناریوهای دروغین را نداریم و باید به واقعیت‌ها و بیان مسائل امیدآفرین توجهی جدی داشته باشیم.

معاون فرهنگی، سیاسی اداره کل اطلاعات استان اردبیل بیان کرد: دشمن در مرحله بعد سعی خواهد کرد تا تقلب در انتخابات و به نوعی ناامنی را در جامعه ترویج دهد که در ماه‌های اخیر بسیاری از این توطئه‌های ضد امنیتی در کشور خنثی شده و بهتر است رسانه‌ها روایت دشمن را تعقیب نکرده و روایت حقیقی را در کشور مورد توجه قرار دهند.

وی از رسانه‌ها خواست تا در تولید محتوا و توجه به مسائل امیدآفرین در جامعه با هدف جلب مشارکت مردم تلاشی جدی انجام داده و با این اقدام خود نقشه دشمن را خنثی کنند.

انتهای پیام/131/.

نظر شما