شناسهٔ خبر: 66642583 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

از ابتدای سال تاکنون انجام شد؛

ارزیابی ایمنی ۷۰ بوستان منطقه ۱۹ و رفع موارد ناایمن

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: بوستان‌های نواحی پنجگانه منطقه با هدف استانداردسازی نقاط ناایمن احتمالی و پیشگیری از بروز حوادث، ایمن‌سازی می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی با اشاره به اهمیت رفع عدم انطباق‌ها و رعایت الزامات HSE در بوستان و تفرجگاه ها اظهار کرد: با توجه به حضور گسترده شهروندان طی این ایام در بوستان‌ها و فضای سبز و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث و صیانت از جان مراجعین، ارزیابی ایمنی بوستان ها به صورت مستمر انجام و در صورت مشاهده عدم انطباق ایمن سازی و رفع معضلات به قید فوریت توسط اداره فضای سبز انجام می شود.

وی ادامه داد: به منظور تجهیز و رسیدگی به بوستان ها تعداد زیادی از پایه چراغ و سیستم های روشنایی، آبنماها، سیم کشی تابلو برق، کفپوش زمین و وسایل بازی کودکان، دریچه های آب خام، سرشاخه های خشک و خطرزا درختان و زوائد فیزیکی ایمن سازی و رفع نقص شدند.

نایبی با اشاره به رفع نواقص وسایل بازی کودکان تصریح کرد: به منظور استانداردسازی و ایمن سازی وسایل بازی بازدیدهای کارشناسی مطابق با استاندارد انجام و ایمن سازی به صورت مستمر در حال اجرا است.

به گفته این مسئول، رنگ آمیزی، نظافت پاجوش تنه جوش، خشکه زنی، نصب نیمکت و حفاظ تاب کودکان، جوشکاری وسایل بدنسازی، گندزدایی و بازآماد لوله و اتصالات سرویس های بهداشتی در بوستان های گلریز، شریعتی ، بستان ، ۲۲ بهمن و ... انجام شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست یاد آور شد: این نظارت به منظور نهادینه سازی فرایند عملکرد بهداشت، ایمنی و محیط زیست و براساس دستور العمل های ابلاغی با هدف ایمن سازی و جانمایی صحیح تجهیزات و وسایل موجود در بوستان ها اعم از زمین های بازی کودکان، وسایل بدنسازی، سیستم های روشنایی، آب نما، سرویس های بهداشتی و مبلمان پارکی انجام می شود.

انتهای پیام/

نظر شما