شناسهٔ خبر: 66624186 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

۸ اثر جدید نشر شاهد معرفی شد؛

تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «دختر قالی‌باف» رونمایی شد

مراسم رونمایی از هشت اثر جدید نشر شاهد شامل آثاری از مدافعین حرم و هشت سال دفاع مقدس و انفجار کرمان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مراسم رونمایی از هشت اثر نشر شاهد شامل کتاب «ام یک بابا» اثر مصطفی احمدی، «رویای یک روز پاییزی» اثر بابک روزبه، «فرشته‌ای بال‌های صورتی» اثر اکرم مطلبی، «نجیب» اثر مصطفی تمنایی، «پسر سرهنگ» اثر فریبا انیسی، «تپه رهایی» و «مشتاق» آثار علی آقا غفار، «قالی کرمانی‌ها» اثر ناصر پروانی و «دلاور بی‌ترمز» اثر رحیمه جمال برگزار شد.


حجت الاسلام سید رمضان موسوی مقدم، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست اظهار کرد: فرهنگ ایثار جهاد، آزادی و آزادگی به مثابه شمش‌های طلا در بانک مرکزی نگهداری می‌شود و باید نویسندگان و هنرمندان از این شمش‌های طلا انواع زیورآلات را بسازند.


وی افزود: در ادبیات، شعر و موسیقی باید کار شود. یکی از این آثار خوب «دختر قالی‌باف» است که مزین به تقریظ مقام معظم رهبری شده است. وقتی رهبر معظم انقلاب در کتابی تقریظ می‌نویسند یعنی اثری درخشان است که باید خوانده شود.


در پایان این مراسم تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «دختر قالی‌باف» اثر داوود حسین‌زاده فضل برش‌هایی از زندگی شهید گلاب علی حسین زاده و همسرش رونمایی شد.


در متن تقریظ رهبر معظم انقلاب آمده است:
«فضل و صلوات خداوند بر بانوی صبور و مقاوم که در این کتاب معرفی شده است»


گفتنی‌است، سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم، بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار می‌شود.

نظر شما