شناسهٔ خبر: 66567495 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ساری میزبان مدیران امور دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور

نشست مدیران امور دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دومین نشست مدیران امور دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور ۱۹ تا ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار شد.

در این نشست مدیران امور دانشجویی پس از ارائه تجارب موفق خود در حوزه دانشجویی به تبادل نظر در خصوص پیش‌نویس آیین‌نامه جامع اسکان در سرا‌های دانشجویی، پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی پرداختند.

مرادی رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با بیان اینکه دانشجویان باید به عنوان پدران و مادران آینده از دانشگاه هم به عنوان یک متخصص و هم به عنوان یک انسان بالغ فارغ التحصیل بشوند، گفت: یکی از بحث‌های جدی که در دانشگاه پیگیر آن هستیم بحث مهارت آموزی دانشجویان داخل خوابگاهی است که در حال انجام است و با بررسی‌ها و مطالعات انجام شده به این نتیجه رسیدیم که مهارت آموزی درون خوابگاهی فقط نباید تخصصی و مربوط به درس باشد.

نعیمی معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: هدف اصلی این گردهمایی بررسی مسائل صنفی و رفاهی دانشجویان برای برون رفت از چالش‌هایی دانشجویان با آن مواجه هستند.

او با اشاره به اینکه بسیاری از چالش‌های حوزه دانشجویی با حضور مدیران عالی وزارت علوم، صندوق رفاه دانشجویان و سازمان امور دانشجویان در بخش‌های متخلف بحث و بررسی خواهد شد افزود: همفکری و هم جهتی بین سازمان‌ها برای حل و فصل مسائل دانشجویی در این گردهمایی صورت گرفت.

نظر شما