شناسهٔ خبر: 67255787 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در ایلام:

نیاز مبرم به یک حماسه ملی بزرگ برای تغییر وضع موجود داریم

ایلام -ایرنا- رئیس ستاد انتخاباتی  مسعود پزشکیان در استان ایلام گفت: برای عبور از مشکلات موجود و تغییر وضعیت کنونی نیاز مبرم به یک حماسه بزرگ ملی داریم..

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا مروارید شامگاه سه شنبه در آیین آغاز بکار ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در آبدانان اظهار کرد: با تأیید و حضور پزشکیان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، فرصت خوبی برای حضور مردم در انتخابات هشتم تیر ماه به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه در این انتخابات فرصتی پیش آمده که با تشکیل دولت دانایی، واقعیت روشن و به بی‌مهری‌ها و زخم زبان‌های گذشته پایان داده شود، گفت: امیدواریم مردم استان ایلام همزمان با سایر استان‌های کشور حماسه بزرگ دوم خرداد سال ۷۶ را تکرار کنند.

مروارید ابراز کرد: با انتخاب پزشکیان، نابسامانی‌های موجود در کشور رفع شده و اوضاع مطلوب و مفید آن دوران برای مردم به ارمغان خواهد آمد.

وی طرح صیانت حجاب و فیلترینگ را غیر ضروری خواند و گفت: هشتم تیرماه امسال یک موقعیت مغتنم است که می‌توانیم با شرکت گستره در انتخابات و گزینش پزشکیان یکی از قوای سه گانه کشور را در اختیار مردم قرار داده و اوضاع نابسامان، نگران کننده و آزاردهنده کنونی را سامان دهیم.

مروارید با اشاره به خروج افراد نخبه و مجریان معروف صدا و سیما از کشور یادآور شد: با انتخاب دقیق و هدفمند در هشتم تیرماه علاوه بر بهبود وضعیت مردم و کاهش فشارهای اقتصادی موجود، مردم احساس خواهند کرد که یک نماینده واقعی در حاکمیت دارند.

وی گفت: سال ۷۶ مردم، احزاب و گروه‌های سیاسی پس از طی یک راه دراز و سخت و تحمل صعوبت‌های امنیتی با یک انتخاب درست به مشکلات آن زمان پایان دادند.

مروارید با اشاره به فداکاری مردم آبدانان در دوران دفاع مقدس و تکریم شهدای شاخص این شهرستان از جمله سردار طهماسبی، رضایی نژاد و جرایه) خواستار حضور جوانان آبدانان در انتخابات پیش رو شد.

به گزارش ایرنا، این مراسم شامگاه سه شنبه با حضور مدعوین در محل ستاد انتخاباتی پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بلوار بسیج شهر آبدانان برگزار شد.

نظر شما