شناسهٔ خبر: 67255803 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نایب رییس فدراسیون ورزش کارگری خبر داد؛

فعالیت ۳۰ رشته مختلف ورزشی در ورزش کارگری

سنندج_ نایب رییس فدراسیون ورزش کارگری گاز فعالیت ۳۰ رشته ورزشی در ورزش کارگری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امید جواندل شامگاه سه‌شنبه در مجمع عمومی و سالیانه هیأت ورزش کارگری استان کردستان در سنندج اظهار کرد: معضل بودجه این فدراسیون در سطح ملی و استانی نیازمند همراهی و همدلی همه مدیران است.

وی با تاکید بر اینکه بحث بودجه دغدغه اصلی ورزش کارگران کشور است، اضافه کرد: در فدراسیون و وزارتخانه به جد پیگیر این موضوع هستیم که بتوانیم ردیف بودجه‌ای خاص برای فدراسیون اختصاص پیدا کند.

جواندل با بیان اینکه ورزش کارگری در سطح ملی نیازمند یک نگاه تحولی است، ادامه داد: این نگاه باید به سمت گره گشایی و حل مشکلات این جامعه باشد.

نایب رئیس فدراسیون ورزش کارگری با اشاره به اینکه استان کردستان در سال ۱۴۰۲ در جایگاه بیستم هیأت‌های ورزش گارگری قرار گرفته بود، بیان کرد: سال آینده باید جهش قابل توجهی در این جایگاه را شاهد باشیم و کردستان را در رتبه‌های تک رقمی ببینیم‌.

جواندل بر لزوم توجه بیشتر به هیأت استانی تاکید کرد و گفت: خوشبختانه در استان کردستان شاهد یک انسجام، اتحاد و خرد جمعی میان مسئولان استانی هستیم که این می‌تواند به جامعه ورزش کارگری کمک شایانی داشته باشد.

وی اذعان کرد: هیأت کارگری به دلیل گستردگی آن در سطح استان نیازمند حمایت و پشتیبانی از طرف اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

نایب رئیس فدراسیون ورزش کارگری درآمدزایی از بخش‌های مختلف را از ضروریات برای این هیأت استانی دانست و اشاره کرد که با وجود اقدامات خوبی که تاکنون در استان انجام شده اما این استان در اعزام تیمی سهمی نداشته و فقط توانسته در اعزام انفرادی مشارکت داشته باشند.

جواندل با بیان اینکه هیأت ورزش کارگری ۳۰ ورزش را تحت پوشش دارد، تاکید کرد: باید در این حوزه درآمدزایی خوبی شکل گیرد و اولین حوزه برای این مهم آموزش است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته هیچ دوره آموزشی در استان اجرا نشده است، گفت: هیأت ورزش کارگری استان باید از محل دوره‌های آموزشی و مسابقات منبع درآمد ایجاد کند.

برچسب‌ها:

نظر شما