شناسهٔ خبر: 66566449 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

مشارکت در انتخابات توطئه های دشمنان را ناکام می کند

کرج - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات بار دیگر تکرار حماسه در مرحله دوم این رویداد سیاسی خواهد بود تا به همگان نشان دهند دشمنان و استکبار جهانی سهمی در تصمیم‌گیری برای آینده کشور ندارند و توطئه آنان ناکام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز،" سعید جابری انصاری" روز پنجشنبه از اقشار مردم و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان دعوت نمود تا در دور دوم انتخابات حضوری پر شور داشته باشند.

وی در ادامه تاکید کرد: برای انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی چون مرحله نخست، فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله) به عنوان چهار رکن راهبردی و اساسی برای انتخابات نافذ است و رقابت، امنیت، شفافیت و سلامت در انتخابات در دستور کار است.

انصاری در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضمن یادآوری اهمیت حضور حداکثری در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم فرموده سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر با اراده خود آنها که مصداق عملی آن در نظام جمهوری اسلامی برگزاری و شرکت در انتخابات است.

مشارکت در انتخابات توطئه های دشمنان را ناکام می کند

وی افزود: عقل و شرع حکم می‌کند که شهروندان با حضور خود و با انتخاب فردی اصلح مبتنی بر تحقیق، مجلس را آن طور که می‌پسندند شکل بدهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به برنامه ریزی دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد تفرقه افزود: همان طور که امامین انقلاب وحدت و همدلی را رمز عبور از دشواری‌ها دانسته‌اند شرکت در انتخابات، اصلی ترین نمود عینی این وحدت و همدلی است که خروجی آن ساختن آینده است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفند ماه برگزار شد که بر اساس آمار نهایی انتخابات از مجموع ٣٤١هزار و ٥١٨ رای از آراء صحیح صندوق ها، "علیرضا عباسی" با ١٠٨ هزار و ٢٤١ رای به عنوان یکی از نمایندگان مردم حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد به مجلس راه یافت.

"علی شیرین زاد" با کسب ٥٥ هزار و ٢٣ رای و " مصطفی سعیدی سیرایی" با ٤٠ هزار و ٢٣٦ رای در مرحله نخست رای گیری به مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راه یافتند .

استان البرز دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری است.

در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان البرز ۶۴۸ نفر ثبت نام کرده بودند که صلاحیت ۷۵ درصد آنان تایید شده بود.

نظر شما