شناسهٔ خبر: 67290889 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس‌جمهور آینده ویژگی‌های کاری شهید رئیسی را سرلوحه خدمت به مردم قرار دهد

سنندج- ایرنا- روحانی برجسته اهل سنت کردستان گفت: رئیس‌جمهور آینده تلاش بی‌وقفه، مسئولیت‌پذیری، در میان مردم بودن و عدالت‌خواهی که از ویژگی‌های شهید آیت الله رئیسی بود را سرلوحه خدمت به مردم قرار دهد.

صاحب‌خبر -

ماموستا امین راستی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات بر هر ایرانی که به سن قانونی رسیده باشد، تکلیف است، اظهار کرد: از دیدگاه اسلام، دولت مقدمه‌ای برای اجرای احکام الهی است و این مهم هم نیازمند وجود دولتی صادق و عادل است.

وی با اشاره به اینکه مردم اهل سنت کردستان معتقد به حکومت و دولت اسلامی هستند، اضافه کرد: مردم این دیار در ۴۵ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته، تاکنون در صحنه‌ها و انتخاباتی که برگزار شده است نشان داده‌اند همواره پشتیبان اسلام و انقلاب هستند.

این روحانی برجسته اهل‌سنت کردستان شرکت در انتخابات را رای به انقلاب اسلامی خواند و گفت: مردم ما بار دیگر در انتخابات هشت تیر سال جاری با حضور پرشور خود رای به انقلاب اسلامی خواهند داد و همگام با هم‌میهنانشان دشمنان کشورشان را سرکوب خواهند کرد.

ماموستا راستی با بیان اینکه شهید رئیسی انسانی خستگی‌ناپذیر و مردم‌دار و خادم مردم و حل مشکلات اقشار مختلف از دغدغه‌هایش بود، بیان کرد: رئیس‌جمهور آینده باید این ویژگی های شهید جمهور شامل تلاش بی‌وقفه، مسئولیت‌پذیری، در میان مردم بودن و با مردم بودن و عدالت‌خواهی را سرلوحه خدمت به مردم قرار دهد.

وی اضافه کرد: شهید آیت‌الله رئیسی با تمام توان در راستای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تلاش می‌کرد و خدمات او در ذهن مردم ماندگار شده است و امیدواریم کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری با وحدت و به‌دوراز هرگونه جناح‌بازی، خلوص و توانایی شهید رئیسی را الگوی خود قرار دهند و هدفشان پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه جاری در کشور برگزار می شود.

نظر شما