شناسهٔ خبر: 67290945 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری اصفهان:

سازمان پایانه‌ها در امر بلیت اتوبوس هیچ نقشی ندارد

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: این سازمان در راستای اهداف ترسیم شده، خدماتی ارائه می‌دهد که نخستین اقدام حفظ و نگهداری پایانه‌ها است، اما در امر بلیت اتوبوس هیچ نقشی ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابوالفضل توکلی در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان در راستای اهداف ترسیم شده، خدماتی ارائه می‌دهد که نخستین اقدام حفظ و نگهداری پایانه‌ها است، اما در امر بلیت اتوبوس هیچ نقشی ندارد.

وی با بیان اینکه عوامل حوزه پایانه‌ها در ایام نوروز، دهه کرامت، ایام عرفه برای سفر به عتبات و آغاز ماه محرم به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند، افزود: به پاس قدردانی از این زحمات از نیروی انتظامی، پلیس راهور، اداره کل راهداری، عوامل رسانه، صداوسیما و همکارانم در شهرداری تجلیل به عمل آمد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه با توجه به برنامه‌ها و سیاست‌های ابلاغی شهردار اصفهان، از دو سال پیش اجرای سیاست‌های فرهنگی در برنامه‌های پایانه‌ها به‌عنوان یکی از درگاه‌های اصلی ورود مسافر و یکی از درگاه‌های فرهنگی مورد توجه قرار گرفت، تصریح کرد: روزانه حدود ۱۶ هزار مسافر از پنج پایانه شهر ورود و خروج می‌کنند و ۸۰ درصد سفرها توسط اتوبوس‌های بین شهری انجام می‌شود.

توکلی با بیان اینکه اولین کانون تخصص زیارت در راستای تکریم و بدرقه زائران امام رضا (ع) و عتبات عالیات برای نخستین‌بار در سطح کشور به همت مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان ایجاد شد، گفت: این اقدام برای نخستین‌بار در شهرداری اصفهان انجام شد و الگویی برای سایر کلان‌شهرها است.

وی خاطرنشان کرد: زائران توسط خادمیاران رضوی با پرچم آستان و با اجرای برنامه‌هایی همچون نقالی‌خوانی، مدیحه‌سرایی و پرچم‌گردانی بدرقه می‌شوند، همچنین میز خدمتی در حول برنامه‌های رضوی با ارائه خدماتی همچون روانشناسی و مشاوره حقوقی برپا می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: هر چهارشنبه مراسم بدرقه و برنامه‌های فرهنگی انجام می‌شود و پذیرایی در چایخانه صورت می‌گیرد؛ در مناسب‌های ویژه این اقدامات در روزهای بیشتر با تعداد نفرات بیشتر انجام می‌شود.

نظر شما