شناسهٔ خبر: 66531123 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

قهرمان سابق وزنه‌برداری المپیک درباره بودجه ورزشی ایران گفت: امیدوارم با کمک ریاست جمهوری و مجلس، بودجه در حدی تصویب شود که ورزشکاران دیگر دغدغه مالی و زندگی را از خود دور کنند و فقط به فکر مدال‌آوری باشند.

رضازاده: امیدوارم بودجه ورزشی، دغدغه مالی ورزشکاران را از بین ببرد

رضازاده: امیدوارم بودجه ورزشی، دغدغه مالی ورزشکاران را از بین ببرد

صاحب‌خبر -

به گزلرش پایگاه خبری ورزش ایران ، ایپنا ؛ حسین رضازاده امروز سه‌شنبه در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان ۱۴۰۲ در خصوص این مراسم اظهار داشت: به نظرم برگزاری قبل از المپیک روحیه خوبی است و امیدوارم ورزشکارانی که سهمیه المپیک گرفتند، در این رویداد خوب بدرخشند.

وی با تشکر از ریاست جمهور و وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: صحبت‌های رئیس جمهور بر پایه حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان بود. بودجه‌ای که با حمایت رئیسی برای ورزش تصویب شده، افزایش داشته است ولی امیدوارم با کمک ریاست جمهوری و مجلس، بودجه در حدی تصویب شود که ورزشکاران دیگر دغدغه مالی و زندگی را از خود دور کنند و فقط به فکر مدال‌آوری باشند.

قهرمان وزنه‌برداری المپیک با اشاره به بودجه ورزشی ایرنا گفت: ما ۲ سهمیه وزنه‌برداری گرفتیم و در وزن ۸۹ و فوق سنگین، قهرمانان خوبی داریم و عناوین بالایی هم در گذشته کسب کردند اما هیچ چیز را نمی‌شود در المپیک پیش‌بینی کرد و فقط باید امید داشته باشیم که ورزشکاران ما بتوانند مدال خوش رنگی را کسب کنند.

نظر شما