شناسهٔ خبر: 66247454 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای تعریض و بهسازی پل فجر ساری

استاندار مازندران از تامین بودجه و اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهره برداری راه موقت جهت اتصال پل فجر ساری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، استاندار مازندران در بازدید از پل فجر شهرستان ساری با اشاره به اینکه این منطقه از ظرفیت بالای گردشگری برخوردار است، گفت: تسریع در روند اجرای عملیات عمرانی این منطقه را متحول می‌کند.

سید محمود حسینی پور با اشاره با اینکه عملیات تعریض و بهسازی این پل باید ظرف ۲۴ ساعت آینده آغاز شود از تامین بودجه و اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهره برداری راه موقت جهت اتصال به این پل خبر داد.

در ابتدای این بازدید فرماندار ساری با تقدیر از نگاه خوب و حمایت استاندار مازندران نسبت به اجرای پل فجر، اظهار داشت: برای اجرای روگذر و کریدور اقتصادی تا امیرآباد به ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که امیدواریم در سفر ریاست جمهوری به مازندران مصوب شود.

محمدعلی نوبخت، افزود: به منظور بهره برداری از پل فجر نیاز هست تا قراردادی فی مابین پیمانکار و شهرداری فرح آباد منعقد شود تا کار تعریض، بهسازی و آسفالت، روشنایی معابر و سرعت گاه انجام شود.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای کامل پروژه باید بخشی از زمین‌های این منطقه تملک شود، بیان داشت: با توجه به وجود معارضین باید با ایجاد یک کارگروه مشترک بین مالکان، آب منطقه‌ای و راه شهرسازی نسبت به رفع اختلاف و توافق اولیه اقدام شود.

نوبخت، گفت: برای اصلاح، تعریض و بهسازی راه موقت این پل به ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز هست.

وی افزود: با تخصیص این اعتبار، این پروژه به صورت ترک تشریفات در اختیار شهرداری فرح آباد قرار می‌گیرد تا عملیات عمرانی کار آغاز شود.

نظر شما