شناسهٔ خبر: 66393155 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استاندار مازندران در جمع فرمانداران:

حضور در بین مردم و گره گشایی از کار‌ها از مهمترین وظایف فرمانداران

استاندار مازندران با بیان این که حضور فرمانداران در بین مردم یک ضرورت جدی است، گفت: بسیاری از مشکلات پیش رو با مشارکت مردم حل خواهد شد. ‎

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، یوسف نوری در نشست با فرمانداران مازندران در ساری گفت: یکی از مهمترین وظایف فرمانداران حضور منظم و موثر در بین مردم و گره گشایی در کار‌ها است.

او افزود: تجربه تاریخی نشان داد در هر کجا که مردم مشارکت داشتند موفقیت‌های موثری برای کشور حاصل شد.

استاندار مازندران با بیان این که، مشارکت مردم در گروه‌های جهادی و کار‌های خیرخواهانه ستودنی است، گفت: خدمت به مردم دیار علویان که دارای اساتید برجسته و مردمی فهیم هستند یک افتخار محسوب می‌شود.

نوری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این نکته که فرمانداران باید فساد ستیز باشند، ادامه داد: شایسته سالاری و عدالت محوری را فرماندارن در حوزه فعالیت خود مهم تلقی کنند.

نماینده عالی دولت در مازندران، گفت: بهره مندی از ظرفیت دانش بنیان و مشارکت مردمی ۲ مولفه جدی دست یابی به توسعه پایدار در مازندران است که فرمانداران باید مد نظر قرار دهند.

وی با اشاره به نقش ممتاز مازندران در تولید و امنیت غذایی کشور، ادامه داد: این خطه از شمال سالانه میزبان میلیون‌ها مسافر از سراسر کشور است و بدون احساس کمبودی مسافران نیاز‌های خود را تامین می‌کنند.

نوری تصریح کرد: فرمانداران در برنامه ریزی‌های خود اولویت‌های فرهنگی و آموزشی را مد نظر قرار دهند.

نظر شما