شناسهٔ خبر: 66117791 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خرداد، پایان فرصت بروزرسانی سند آمایش مازندران

استاندار مازندران در شورای برنامه ریزی گفت: بازنگری سند آمایش سرزمینی در استان نیازمند اصلاحیه و بازنگری است که پایان خرداد آخرین فرصت بازنگری در این سند است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، استاندار مازندران صبح امروز شنبه ۲۵ فروردین در شورای برنامه ریزی استان گفت: سند آمایش باید مورد توجه در برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

حسینی پور افزود: با توجه به بررسی‌ها، بازنگری سند آمایش سرزمینی در استان نیازمند اصلاحیه و بازنگری است که پایان خرداد آخرین فرصت بازنگری در این سند است.

او گفت: مشارکت مردم در سند آمایش باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار مازندران گفت: در زمینه اطلاعات پایه در استان دچار ضعف هستیم و یک سامانه اطلاعاتی در استان باید اجرا شود.

حسینی پور با بیان اینکه باید تا پایان سال طرح اجرایی سامانه اطلاعاتی استان تکمیل شود، همچنین از طرحی نو برای تامین زمین برای ساخت مسکن در استان خبر داد.

فتح الله پور رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی مازندران هم در این شورا گفت: ۶۱ جلد گزارش در قالب سند آمایش سرزمین در استان تهیه و تدوین شده است.

بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی هم گفت: در این سند نگاه‌های دانشگاهی و روز در ارزیابی‌های سند آمایش باید مورد توجه قرار گیرد.

فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در ادامه گفت: سند آمایش بیانیه چشم انداز توسعه استان در افق ۱۴۱۴ است که با دقت در تدوین می‌تواند توسعه استان را به همراه داشته باشد.

 

نظر شما