شناسهٔ خبر: 66253506 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تاکید استاندار مازندران بر تعریض و تکمیل پل فجر ساری

استاندار مازندران ضمن درخواست از مسئولان شهری برای تکمیل فوری پل فجر ساری گفت: بودجه ۵۰ میلیارد ریالی برای تکمیل تعریض و بهره‌برداری راه موقت به منظور اتصال به این پل اختصاص یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، اواخر سال گذشته افتتاحیه پل گهرباران به فرح آباد در حالی انجام شد که با وجود بهره برداری پل امکان استفاده مردمی فراهم نشد و بازتاب‌های متفاوتی در فضای مجازی داشت و برخی مسئولان نیز نسبت به افتتاحیه ناقص این پل اعتراضاتی داشتند.

حالا استاندار مازندران در بازدید از پل فجر شهرستان ساری بر تکمیل فوری این پل تاکید کرد و گفت: منطقه فرح آباد ظرفیت بالایی در گردشگری دارد و تسریع در روند اجرای عملیات عمرانی به گردشگری منطقه کمک می‌کند.

سید محمود حسینی‌پور ضمن درخواست از مسئولان برای انجام عملیات تعریض و بهسازی پل فرح آباد افزود: بودجه 50 میلیارد ریالی برای تکمیل تعریض و بهره‌برداری راه موقت به منظور اتصال به این پل اختصاص یافته است.

وی با اشاره به ورود فرماندار ساری و  اجرای پل فجر گفت: برای اجرای روگذر و کریدور اقتصادی تا بندر امیرآباد به 3000 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

استاندار مازندران از تامین این اعتبار در سفر ریاست جمهوری به مازندران خبر داد و افزود: برای بهره‌برداری کامل پل فجر، قراردادی بین پیمانکار و شهرداری فرح آباد منعقد می‌شود و بهسازی و آسفالت و تعریض و روشنایی معابر و سرعت گاه ضرورت دارد.

تملک زمین‌های منطقه لازم است

فرماندار ساری اما گفت: اجرای کامل پروژه پل نیاز دارد تا بخشی از زمین‌های  منطقه تملک شود.

محمد علی نوبخت افزود: باید با ایجاد کارگروه مشترک آب منطقه‌ای، راه و شهرسازی و مالکان نسبت به رفع اختلافات و توافقات اولیه اقدام کنیم.

وی یادآور شد: تعریض و بهسازی راه موقت  پل گهرباران به فرح آباد به 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

فرماندار ساری خاطرنشان کرد: به محض تخصیص این اعتبار، پروژه بدون تشریفات در اختیار شهرداری فرح آباد قرار می‌گیرد و عملیات عمرانی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما