شناسهٔ خبر: 66709840 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نخستین چهارقلوهای کاشان در سال ۱۴۰۳ ‌به دنیا آمدند

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی کاشان از به دنیا آمدن نخستین‌ چهارقلوهای سال ۱۴۰۳ در این مرکز درمانی خبر داد‌.

صاحب‌خبر -

سیدرامین مدنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به اولین زایمان چهارفلو در کاشان اظهار داشت: در این زایمان مادر باردار کاشانی به منظور انجام عمل سزارین به اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شد.

وی با بیان اینکه این زایمان توسط خانم دکتر صمیمی متخصص زنان صورت گرفت، افزود: چهار نوزاد با تلاش تیمی همکاران بلوک زایمان، متخصصین و کادر بیهوشی و اتاق عمل مرکز بیمارستانی شهید بهشتی کاشان سالم به دنیا آمدند.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی کاشان با اشاره به اینکه این مادر 35 ساله کاشانی در دومین زایمان خود در بلوک زایمان بیمارستان صاحب چهار قلو شد، گفت: این مادر باردار که به روش سزارین نوزادان خود را به دنیا آورده است، یک پسر و سه دختر هستند.

وی در بیان جزئیات این زایمان و به دنیا آمدن فرزندان این مادر 35 ساله کاشانی ابراز داشت: نوزدان به دنیا آمده به ترتیب یک کیلو و 530 گرم ، یک کیلو و 340 گرم، 940 گرم و یک کیلو و 410 گرم هستند و همگی سالم هستند.

مدنی تصریح کرد: چهار قلوها هم اکنون با حال عمومی مساعد در بخش مراقبت های ویژه نوزادان و تحت نظر فوق تخصص نوزادان و کادر درمان بیمارستان هستند و هفته گذشته نیز یک مادر کاشانی دیگر نیز سه قلوهای خود را در این مرکز سالم به دنیا آورد.

انتهای پیام/801/.

نظر شما