شناسهٔ خبر: 66072364 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فرماندار رشتخوار

بُعد پرورشی در حوزه آموزش و پرورش باید مقدم بر بُعد آموزشی باشد

در راستای ساختن آموزش و پرورش قوی و تربیت دانش‌آموزانی در تراز جمهوری اسلامی ایران تلاش شود.

صاحب‌خبر -

بُعد پرورشی در حوزه آموزش و پرورش باید مقدم بر بُعد آموزشی باشد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،فرماندار رشتخوار در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: شورای آموزش و پرورش باید همانند بازوی توانمند برای مجموعه مدیریت آموزش و پرورش باشد.

حسین باهوش افزود: فرهنگیان مهمترین و مؤثرترین قشر جامعه هستند و کمترین نارضایتی‌ها هم در حوزه آموزش و پرورش وجود دارد، همچنین پیشرفت‌های علمی و فرهنگی  که در کشور حاصل می‌شود نتیجه تلاش و زحمات معلمان و فرهنگیان است.

وی با اشاره به اینکه رتبه‌های خوبی در حوزه پزشکی و فرهنگیان در آزمون کنکور پارسال توسط دانش آموزان رشتخواری کسب شده است، گفت: برای اینکه در آینده مشکلی برای تأمین نیرو نداشته باشیم باید از حیث تربیت نیروی بومی در هر حوزه‌ای خودکفا شویم، فرزندان بومی منطقه در اولویت قرار دارند و برای آینده شهرستان باید حمایت شوند.

فرماندار رشتخوار افزود:در جلسات این شورا باید تدابیری اتخاذ شود تا مثلث آموزش و پرورش، دانشگاه و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شکل بگیرد و نیروی لازم در رشته‌های مرتبط با نیاز شهرستان به خصوص در حوزه فولاد و معادن تربیت شوند تا در زمانی که صنعت در شهرستان رونق گرفت، کمبودی احساس نشود.

باهوش هدف از برگزاری شورای آموزش و پرورش را بررسی مسائل و مشکلات حوزه آموزشی و پرورشی و مرتفع ساختن آنها دانست وگفت: هفته معلم فرصت خوبی برای قدردانی از زحمات معلمان است.

فرماندار رشتخوارافزود: همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم در یک برنامه زمان‌بندی شده مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان در مدارس حضور یابند و از مدیران و معلمان به نحو احسن تقدیر نمایند، همچنین در روستا‌ها نیز اعضای شورای اسلامی، دهیار، روحانی روستا و بسیجیان و معتمدین به نمایندگی از مسئولین از زحمات فرهنگیان به نحو شایسته‌ای قدردانی کنند.

 

 

نظر شما