شناسهٔ خبر: 66336736 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی

۹۱ هزار و ۳۲۶ نفر از داوطلبان کنکور سراسری از خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور، در نوبت نخست این آزمون با هم رقابت می‌کنند.

صاحب‌خبر -
رقابت داوطلبان مرحله نخست کنکور  در شهرستان های خراسان رضوی
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این آزمون در ۲۷ شهرستان و ۳۸ حوزه امتحانی، صبح و عصر روز پنجشنبه برگزار شد و در روز جمعه (صبح) هم ادامه دارد.
 
بیشترین تعداد حوزه برگزاری آزمون استان خراسان رضوی در شهر مشهد با هشت حوزه، پذیرای ۴۲ هزار و ۴۷۳ نفر داوطلب است؛ ۲۶ هزار و ۵۸۴ داوطلب در دانشگاه فردوسی مشهد، به عنوان بزرگترین حوزه امتحانی شرق کشور و آموزش و پرورش میان جلگه با ۹ داوطلب، کمترین تعداد شرکت کننده را میزبانی می‌کنند.
 
نوبت دوم آزمون سراسری امسال در روز‌های هفتم و هشتم تیر برگزار می‌شود.
 
تصاویری از برگزاری این آزمون در شهر‌های کاشمر، قوچان، سبزوار، زاوه و جغتای را مشاهده می‌کنید.
 
رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
 
 
 

نظر شما