شناسهٔ خبر: 66726876 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افزایش ۴۵ درصدی میزان مشارکت خیران در طرح اکرام ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: سال گذشته میزان مشارکت مردم در طرح اکرام ایتام و محسنین ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد شد که نسبت به مدت مشابه قبل ۴۵ درصد رشد داشت.

صاحب‌خبر -

افزایش ۴۵ درصدی میزان مشارکت خیران در طرح اکرام ایتام و محسنین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان، صالحی گفت: هم اکنون چهار هزار و ۸۸۴ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند.

وی افزود: بر اساس آمار‌های موجود ۳۷ هزار و ۱۱۸ حامی با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: هم اکنون سرانه دریافتی ایتام ۲۰ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال و فرزندان محسنین نیز ۱۰ میلیون و ۲۸۰ هزار ریال است.

صالحی با بیان اینکه خیران با هر مبلغی می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، گفت: خیران نیک اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

وی در ادامه به اجرای رزمایش مومنانه به مناسبت سوم خرداد در زنجان، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: شعار امسال سوم خرداد با عنوان «در راه قله ایم» انتخاب شده است و برنامه‌های مناسبتی سوم خرداد در ۱۷ حوزه برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: غبارروبی از مزار شهداء، گلباران مزار شهدا، تقدیر از رزمندگان دفاع مقدس، بازدید از مددجویان در قالب طرح مفتاح الجنه و برگزاری مسابقات و برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و هنری ویژه مددجویان از جمله برنامه‌های اجرایی کمیته امداد به مناسبت سوم خرداد است.

صالحی همچنین از برگزاری اردوی جهادی در راستای کمک به حل مشکلات مددجویان به مناسبت سوم خرداد خبر داد و گفت: تولید و انتشار محتوا با موضوع دفاع مقدس، برپایی میز خدمت در مصلی نماز جمعه، حامی یابی برای ایتام و برگزاری رزمایش مومنانه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده به همین مناسبت است.

وی افزود: برپایی محافل معنوی انس با قرآن کریم، نشست‌های روشنگری برای مددجویان؛ جریان سازی فرهنگی و تبلیغی و توزیع کمک‌های مومنانه نیز در این ایام اجرا می‌شود.

نظر شما