شناسهٔ خبر: 66597598 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توزیع ۳۲ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند ابهری

فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: ۳۲ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند ابهری به مناسبت هفته بسیج سازندگی و دهه کرامت به همت بسیج سازندگی این شهرستان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

توزیع ۳۲ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند ابهری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان، افشار گفت: هر سری جهیزیه با هزینه‌ای در حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون ریال تامین شد.

وی افزود: این اقلام از کارخانه‌های تولید لوازم خانگی ایرانی و با هدف حمایت از تولید کالای داخلی خریداری شده و در اختیار زوج‌های جامعه هدف قرار گرفته است.


فرمانده سپاه ناحیه ابهر ادامه داد: هرچند سپاه به عنوان یک نهاد نظامی و امنیتی حافظ نظام و انقلاب است، اما در حوزه‌های دیگری، چون محرومیت زدایی، سازندگی، معیشتی، عمرانی و دیگر بخش‌ها حضوری پررنگ دارد.

وی گفت: اهدای جهیزیه باعث ترویج فرهنگ ازدواج آسان و عاملی برای کاهش طلاق در جامعه است که امیدواریم شاهد تداوم این سنت حسنه در جامعه با کمک خیران و نیکوکاران باشیم.

افشار با اشاره به اقدامات یک سال اخیر بسیج سازندگی در شهرستان ابهر، گفت: در سال گذشته ۶ واحد مسکن مددجویی با مشارکت کمیته امداد و گروه‌های جهادی ساخته و به خانواده‌های نیازمند تحویل داده شد همچنین ۱۰ واحد منزل مسکونی نیازمندان مورد مرمت و تعمیر قرار گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر ادامه داد: مرمت و رنگ آمیزی ۱۲ مدرسه، تعمیر و بازسازی پنج مسجد روستایی، کانال کشی و لوله کشی آب کشاورزی، توزیع بسته‌های کمک مومنانه و نوشت افزار از دیگر اقدامات بسیج سازندگی سپاه ناحیه ابهر در یک سال گذشته بوده است.

وی با اشاره به پرداخت ۱۴۰ فقره تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان، گفت: معرفی جوانان جویای کار به شرکت‌ها و کارگاه ها، مشاوره و هدایت مدیران چهار کارگاه راکد جهت راه اندازی مجدد، مرمت خانه محرومان و ارائه تسهیلات برای راه اندازی نیروگاه‌های خورشیدی کوچک مقیاس از دیگر اقدامات بسیج سازندگی سپاه ناحیه ابهر در این حوزه بوده است که امیدواریم در جهت خدمت به مردم موثر باشد.

نظر شما