شناسهٔ خبر: 68324877 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان:

۱۸۴ طرح در زابل آماده افتتاح و کلنگ‌زنی است

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل گفت: در گرامیداشت هفته دولت ۱۸۴ طرح با اعتباری بیش از ۴۷۱ میلیارد و ۹۴۵ میلیون تومان در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

علی ولایتی پور امروز جمعه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و خدمت، اظهار کرد: همزمانی هفته دولت امسال با استقرار دولت چهاردهم و تشکیل کابینه وفاق ملی بیانگر تداوم راه شهدای دولت و خدمت در خدمت خالصانه و جهادی دولتمردان به ملت ایران است.

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام و دولت برای مردم است، افزود: دولت مردمی ایران قوی از زمانی که مسوولیت اجرایی کشور را برعهده گرفت تلاش کرد تا با اقدامات و عملکردها امیدآفرینی را در میان مردم احیا و تقویت کند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل بیان کرد: تعداد ۱۸۴ طرح عمرانی، بهداشتی، درمانی، کشاورزی، دامپروری، شیلات، خدماتی و اشتغالزایی در هفته دولت با اعتباری بیش از ۴۷۱ میلیارد و ۹۴۵ میلیون تومان کلنگ زنی، افتتاح و مورد بهره‌برداری مردم شریف این شهرستان قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: این طرح‌ها زمینه اشتغال ۳۳۳ نفر بصورت مستقیم را در بردارد و حدود ۱۰۸ هزارو ۶۴۹خانوار در حوزه سیستان از آن‌ها بهره‌مند خواهند شد.

سرپرست فرمانداری زابل برخی از طرح‌های قابل افتتاح و کلنگ‌ زنی گرامیداشت هفته دولت را کلنگ زنی طرح توسعه شبکه فاضلاب، افتتاح مرکز سل امام رضا(ع)، افتتاح ۱۲۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی (ره)، افتتاح طرح کمربندی بنجار، کلنگ زنی طرح عظیم گاز رسانی به روستاهای، طرح جهاد آبرسانی به روستاها، افتتاح آسفالت معابر و اجرای طرح هادی روستاها عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا، میزهای خدمت و نشست‌های پرسش و پاسخ با مردم در نمازهای جمعه شهرها و روستاها، برپایی نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت،‌ برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از کارمندان دولت از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما