شناسهٔ خبر: 66385434 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعلام ویژه برنامه های هفته معلم در خراسان رضوی

ویژه برنامه های هفته معلم در خراسان رضوی از ۱۲ اردیبهشت آغاز و تا ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

اعلام ویژه برنامه های هفته معلم در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آستانه هفته معلم در نشست خبری گفت:  در روز یازدهم اردیبهشت زنگ سپاس در تمامی مدارس استان نواخته خواهد شد و در روز دوازدهم مراسم سراسری بزرگداشت هفته معلم در تمامی آموزشگاه‌های استان و با حضور دانش اموزان و معلمان برگزار خواهد شد.

شوشتری افزود: مراسم تقدیر از معلمان پیشکسوت وتجلیل از معلمان نمونه و فرهیختگان مدارس استان نیز در این هفته برگزار می‌شود.

رییس اداره کل نوسازی مدارس در خصوص نوسازی مدارس هم در این نشست گفت: در سال گذشته  ۳۰۱ طرح  آموزشی به همراه هزار پانصد کلاس درس تحویل آموزش و پرورش شد.

حسین پور گفت: همچنین ۵ استخر سرپوشیده دانش آموزی هم در سال گذشته ساخت و تحویل داده شد و در حال حاضر قرار است ۴ استخر سرپوشیده دانش آموزی تا مهرماه آماده شود.

وی گفت: طرح مولدسازی و بسته رونق آموزش و پرورش در استان مصوب شد که بر طبق این مصوبه بستر ساخت ۵ هزار کلاس درس در مشهد و استان فراهم شده است و عملیات اجرایی آن‌ها در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌شود.

امروز همچنین مجتمع آموزشی شهید سردار سلیمانی که شامل پیش دبستانی، دبستان و متوسطه اول و دوم می‌شود به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان با معماری ایرانی و تزئینات داخلی برگرفته از معماری اصیل ایرانی و اسلامی در منطقه طلاب مشهد افتتاح شد.

این مجتمع آموزشی دارای ۴۸ کلاس و کارگاه است که ۱۵۰۰ دانش‌آموز رو در خودش جای خواهد داد.

نظر شما