شناسهٔ خبر: 66976615 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران:

شهرداری های مازندران ۱۵ هزار میلیارد تومان درآمد داشتند

ساری- سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: شهرداری و دهیاری‌های استان،حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان پارسال درآمد داشته اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد توکلی شنبه شب در نشست با شهرداران مازندران با بیان اینکه دومین کنگره ملی شهدای مازندران مهر امسال برگزار می‌شود و نیاز به مشارکت و حمایت همه اقشار جامعه نی‌باشد، اظهار کرد: این کنگره پس از ۱۰ سال در استان برگزار می‌شود و انتظار می‌رود تا همه شهرداران مازندران برای هرچه بهتر برگزار شدن این کنگره عظیم که با یاد و نام شهدا است، همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شهرداران جهت نامگذاری میادین و خیابان‌های شهری به نام شهدای گرانقدر اقدام کنند، افزود: همچنین شهرداران برای دیوارنویسی و دیوانگاری، فضاسازی محیطی سطح شهرها، کمک به تدوین کتاب‌ها و تولید مستندات، جمع آوری مستندات شهدا و ساخت المان دفاع مقدس تا زمان برگزاری کنگره وارد عمل شوند.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران تمرکز بر اعتبارات در طرح‌های عمرانی را ضامن تحول خوبی در شهرستانها دانست و یادآورشد: حدود ۱۳ هزار میلیارد تومان مجموع درآمد شهرداری‌ها و همچنین بیش از ۲ هزار میلیارد تومان توسط دهیاری‌های استان محقق شده است.

توکلی با بیان اینکه هفته دولت پارسال تجمیع طرح‌های مدیریت شهری و روستایی با حدود ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد اعتبار تومان محقق شد، تصریح کرد: اولویت شهرداران در مدیریت شهری، اجرای طرح‌های عمرانی کلان باشد چرا که مازندران، استان هم تراز با برخی از استان‌های بزرگ کشور است اما در اجرای طرح‌های عمرانی نتوانست هم تراز آنها پیش برود.

وی گفت: از شهرداران خواست تا به مناسبت دومین کنگره شهدا، چند طرح کلان عمرانی در استان تدارک و عملیات اجرایی آن آغاز کنند.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه مازندران، استان جلگه‌ای و جنگلی و با بارش مناسب است و باید مهندسی رودخانه‌ها و جمع آوری آب‌های سطحی مدیریت و خشک سالی و تنش آبی نداشته باشیم، اظهار کرد: تأمین آب شرب استان از محل آب‌های سطحی فقط ۱۵ درصد است و باید مدیریت مُدَوَن بر این بخش حاکم باشد.

توکلی افزود: اولویت طرح‌های عمرانی مازندران مشخص و در بودجه امسال گنجانده شود.

نظر شما