شناسهٔ خبر: 65984962 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رزمایش شناورهای مردمی در آب‌های خلیج فارس به‌مناسبت روز جهانی قدس

رزمایش دریایی بسیج مردمی در حمایت از مردم غزه و محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در آب‌های خلیج فارس حوزه سرزمینی استان بوشهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ در این رزمایش دریایی صدها فروند شناور شرکت داشتند.

شناورها و لنج‌های صیادی و  تجاری با برافراشتن پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران ، محور مقاومت و فلسطین رژه دریایی را همزمان با دیگر استانهای ساحلی و محور مقاومت برگزار کردند.

این رزمایش همزمان در سوریه، یمن، لبنان و عراق نیز انجام شد.

این رزمایش همچنین در آب‌های دیر، عسلویه و پارسیان هم برگزار شد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: رژه اقتدار بسیج دریایی با مشارکت افزون بر ۳۵۰ فروند از شناور‌های مردمی در کلاس‌های مختلف، لنج‌های صفاری و صیادی و مردمی برگزار شده است.

سردار حیدر هنریان مجرد افزود: پیام این رزمایش برای مردم استان و کشور اقتدار و مقاومت است و برای دشمنان و رژیم کودک کش صهیونیستی نشان از حمایت همیشگی ما از مردم ستمدیده فلسطین دارد که هرگز آنها را تنها نخواهیم گذاشت.

وی اضافه کرد: هم اکنون اشرافیت کامل در سطح دریا، زیر سطح و هوا با سامانه‌های مختلف برقرار است و حرکات دشمن به ویژه آمریکا از دید نیرو‌ها و رزمندگان اسلام پنهان نمی‌ماند پس مراقب باشند که هیچ خطای محاسباتی انجام ندهند، زیرا همه حرکات آنها به صورت شبانه روز رصد می‌شود.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه هم گفت: ۶۰۰ شناور در سه محور عسلویه، دیر و پارسیان با نصب پرچم فلسطین بر روی شناور‌های خود در رژه اقتدار حضور دارند.

سردار محمد حسین بارگاهی افزود: این رژه پیام مقاومت و آمادگی منطقه به دشمنان اسلام به ویژه رژیم غاصب اسرائیل دارد که اسلام در همه صحنه پیروز میدان است و پرچمی که محور مقاومت در دست گرفته به زودی به دست صاحب برحقش صاحل الزمان (عج) می‌رسد.

استاندار بوشهر نیز گفت: روزی که امام راحل روز قدس را نامگذاری و اعلام کردند هیچ کس تصور هم نمی‌کرد با این اقدام از توسعه طلبی اسرائیل جلوگیری شود، اما با قدامی که مردم ایران، نظام جمهوری اسلامی و مردم مسلمان جهان انجام دادند رژیم صهیونیستی در حال دست و پا زدن برای حفظ منافع در خانه خود است.

احمد محمدی زاده اضافه کرد: رکن اصلی قدرت و توان رزمی ما مردم هستند و امروز شاهد حضور و مشارکت هزاران نفر از مردم استان بوشهر و استان‌های جنوبی کشور با شناور‌های خودشان هستیم که آمادگی خود را برای دفاع از قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده اند.

<div id="video-display-embed-code_10968752"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4197493/10968752?width=600&height=350"></script></div>
 
<div id="video-display-embed-code_10969263"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4197493/10969263?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما