شناسهٔ خبر: 63524025 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای ساخت شهرک خرما

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در ساخت شهرک خرمایی  استان مشارکت و سرمایه‌گذاری می‌کند.‌‌

صاحب‌خبر -

مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای ساخت شهرک خرمابه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: از ۶ سال پیش درخواست شهرک خرما مطرح شد تا خرما دارای ساختار ویژه، رشد تولید و همچنین صنایع میان دستی آنان توسعه یابد.

وی گفت: خرما محصولی استراتژیک و دارای ارزش بازرگانی فوق العاده است و استان بوشهر نیز یکی از چهار استان برتر تولید کننده این محصول در کشور محسوب می‌شود.

امام جمعه بوشهر گفت: مشکلات زیادی برای فعالان حوزه خرما وجود دارد که در این رابطه باید مدیریتی جهادی و دانش بنیان ایجاد شود.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: امید است با ساخت شهرک خرما در استان بوشهر، بازرگانی و بازاریابی خوب و بین المللی داشته باشیم تا موانعی فراروی نخلداران و بازرگانان این حوزه نباشد.

وی همچنین با اشاره به صحبت‌های اخیر رهبر معظم انقلاب پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وظیفه آحاد جامعه و مسئولان زمینه‌سازی برای برگزاری انتخابات پرشور اسفندماه است چراکه یکی از ابعاد مهم این رویداد محاسبه آماری مشارکت مردم در ساختار حاکمیتی است.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: هر چند مشارکت بیشتر باشد یعنی مردم نسبت به نظام، آینده خود و حضور حساس در عرصه‌های مختلف کشور نگاهی جدی و فعال دارند.

وی افزود: اکنون دشمن تلاش دارد تا حضور مردم را در صحنه‌های سرنوشت ساز کاهش دهد و برای انتخابات پیش رو نیز با تمام توان وارد گود شده است که بر همین اساس مسئولان و شورای نگهبان باید اهتمام جدی در مقوله انتخابات داشته باشند.

آیت الله صفایی بوشهری اظهار داشت: دشمن نیز باید بداند که مردم با حضوری گسترده در عرصه انتخابات آنان را ناکام خواهند گذاشت.

وی همچنین با محکومیت ادامه حمله‌های جنایت‌بار رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه اظهار داشت: ماهیت رژیم صهیونیستی پیش از این نیز برای روشن ضمیران افشا شده بود و این جنایت‌های اخیر آنان در تاریخ بی سابقه بوده است.

امام جمعه بوشهر گفت: برخی از کشور‌های اسلامی نیز سکوت و یا تنها با زبان حمایت کردند که باید بدانند حمایت از فلسطین میزان ارزش ملت‌ها است و کسی که حمایت نکند دارای ارزش نخواهد بود.
صفایی بوشهری بیان کرد: اکنون صهیونیست‌ها با ادعای دروغین موضوع آتش بس را مطرح می‌کنند که این آتش بس باید دائمی و همچنین نهاد‌های بین المللی و بویژه حقوق بشری نیز این جنایت‌ها را محکوم کنند.

وی همچنین با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: وی شخصیتی است که در بیت آسمانی حضرت فاطمه زهرا (س) پرورش یافته و قیام سید اشهدا (ع) را به بهترین شکل ممکن جاودانه کرده است.

نظر شما