شناسهٔ خبر: 64836449 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

 برنامه‌های دهه فجر با شکوه برگزار شود

امام جمعه موقت بوشهر گفت: دهه فجر جشن ملی ایرانیان است و باید جشن‌ها و برنامه‌های این دهه با شکوه و عظمت هر چه تمام‌تر برگزار شود.‌‌

صاحب‌خبر -

 برنامه‌های دهه فجر با شکوه برگزار شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر اظهار داشت: دهه فجر همچنین فرصتی است تا عوامل و مولفه‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران تبیین شود.

وی بیان کرد: آنچه امروز دشمنان ایران را رنج می‌دهد ایجاد امید و باور در آینده انقلاب ایران اسلامی است چراکه همگان همانند رهبر معظم انقلاب ایمان داریم نظام و انقلاب اسلامی در آستانه رسیدن به قله هستند.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: در این ایام باید دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک تکلیف گفته شود و مردم و مسئولان نیز در جای خود خدمات نظام و انقلاب را بازگو کنند.

جمالی ادامه داد: امروز مشکلات معیشتی وجود دارد که این مشکل نیز به فضل خداوند و یاری مسئولان برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار داشت: دشمن از سال‌های قبل برای کمرنگ‌تر کردن حضور مردم برنامه دارد و دنبال این است افراد منتخب افرادی فاصله گرفته از انقلاب و ولایت فقیه هستند.

جمالی افزود: اگر کسی در داخل حرف دشمن را به هر شکل و عبارتی بزند از راه و مسیر آنان جدا نیست و چنانچه همزبانی با دشمن از روی ناآگاهی بوده باید آگاه شود ولی اگر از روی آگاهی باشد این همزبانی با دشمن به منزله خیانت است.

وی اظهار داشت: بدون تردید همه حضور باشکوه مردم در این انتخابات را خواهند دید و آنچه که باعث عصبانیت دشمنان است همین حضور پررنگ در این صحنه است.

جمالی همچنین با اشاره به صحبت‌های اخیر رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: برخی کشور‌ها در ظاهر جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس را محکوم ولی در عمل حامی و پشتیبانی اقتقصادی از رژیم اشغالگر قدس دارند.

وی ادامه داد: امروز کشور یمن به عنوان اتمام حجت برای کشور‌های اسلامی اثبات کرده می‌تواند در برابر تمامی ایادی استکبار ایستادگی کرده و نفس‌های دشمن را به شماره بیندازد.

جمالی افزود: راهی که ایران اسلامی از سال ۵۷ آغاز کرد امروز مردم یمن با اقتدار در راه مقاومت ایستاده و عرصه را بر رژیم اشغالگر قدس و حامیانش تنگ کرده است.

امام جمعه موقت بوشهر همچنین از برگزارکنندگان اعتکاف و بویژه اعتکاف دانش آموزی قدردانی کرد و گفت: اینها رویش و ثمره‌های انقلاب اسلامی است و این استقبال پرشور نشان از ارتقا معنویت در جامعه است.

وی در پایان از سفر رئیس قوه قضاییه به واسطه دستاورد‌هایی ارزشمند برای استان بوشهر قدردانی کرد.

نظر شما