شناسهٔ خبر: 67266327 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دادستان مرکز استان فارس خبرداد:

تشریح آخرین روند پرونده دختر اصفهانی مفقود شده در شیراز

دادستان مرکز استان فارس خبرداد: دادستان مرکز استان فارس گفت: تاکنون سرنخی از وضعیت دختر اصفهانی که سال ۱۴۰۱ در شیراز مفقود شد، نیافته ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سما جهانباز دختر جوان اصفهانی که تیرماه سال ۱۴۰۱  به همراه مادر و برادرش برای دیدن عمه‌اش به شیراز سفر کرده بود. بیست و پنجم تیرماه سال ۱۴۰۱ برای فروش یک قطعه طلا به تنهایی به یک طلافروشی در معالی آباد رفت و تلفنی به مادرش خبر داد که ۱۵ تا ۲۰ دقیقه دیگر به خانه بازمی‌گردد اما بعد از این تماس تلفنی گوشی‌اش خاموش شد و اعضای خانواده‌اش هرچه تلاش کردند نتوانستند او را پیدا کنند.

 در ادامه پلیس و مأموران  انتظامی نیز تلاش‌های گسترده‌ای برای یافتن این دختر گمشده انجام دادند.

سید مصطفی بحرینی در تشریح آخرین روند این پرونده افزود: از همان روزهای ابتدایی گزارش مفقودی دختر اصفهانی در یکی از خیابان های شیراز؛ پرونده در دادسرای ویژه جنایی به جریان افتاد و تا به امروز روی میز قاضی قرار دارد و به صورت مداوم در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: اخیرا با تلاش های تیم پیگیری امیدواری هایی برای این پرونده  حاصل شده است.

بحرینی ادامه داد: گزارشی هایی از دیده شدن این دختر در مکان و حتی مشاهده وی در کشوری دیگر  به دست ما رسیده که بلافاصله از طریق اینترپل ورود و پیگیری شد اما به دلیل عدم مستند سازی موضوع با واقعیت انطباق نداشت.

دادستان مرکز استان فارس تاکید کرد: پیگیری ها شبانه روزی  بر روی این پرونده توسط پلیس آگاهی در حال انجام است و افسر مجربی برای این پرونده تعیین شده است.

انتهای پیام/

نظر شما