شناسهٔ خبر: 67284804 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امروز

افتتاحیه رویداد نوجوانانه تربیت محور هشتادیوم در مشهد

افتتاحیه اوقات فراغت و اولین رویداد نوجوانانه تربیت محور هشتادیوم با حضور ۱۷۰ نوجوان فعال و برتر کانونهای فرهنگی هنری مساجد مشهد امروز در باغ شاهنامه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

افتتاحیه رویداد نوجوانانه تربیت محور هشتادیوم در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی معاون فرهنگی و هنری ستاد کانون مساجد خراسان رضوی گفت: کانونهای مساجد، امسال برای اوقات فراغت رویداد هشتادیوم را تعریف کرده اند که ویژه نوجوانان مقاطع ۹ تا ۱۵ سال است.

حجت الاسلام ولی زاده ادامه داد: این رویداد با تمرکز بر سه محور هویت بخشی ،پاسخگویی به نیازهای نوجوانان و استعدادیابی برپا شده است.
معاون فرهنگی و  هنری ستاد کانون مساجد استان خراسان رضوی گفت: در استان ۳۵۰ کانون، مرکز ویژه اجرای برنامه هشتادیوم خواهند بود و پیش بینی جذب بیش از ۵ هزار نوجوان تا بهمن شده است.
حجت الاسلام ولی زاده افزود: امروز اولین اردوی تشکیلاتی همین رویداد است که از صبح، این نوجوانان در پنج کانون فرهنگی هنری بنام شهدای خدمت حضور پیدا کردند، با کانون آشنا شدند و فعالیت ها را اجرا کردند. 
او گفت: بازی و شادی از دیگر برنامه های امروز است و در اختتامیه امروز از استعدادهای خود نوجوانان برای اجرای برنامه ها استفاده می شود.
معاون فرهنگی و  هنری ستاد کانون مساجد استان خراسان رضوی گفت: از دهم تیر ماه امسال نیز نخستین المپیاد فرهنگی و ورزشی برگزار می شود.

این اولين اردوی تشکيلاتی رویداد نوجوانانه تربیت محور با عنوان نوجوانان سرزمين هشتم ويژه هشتاديومی های مشهد مقدس است که از امروز در این کلانشهر آغاز شد.

نظر شما