شناسهٔ خبر: 67186043 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

از ۱۰ تا ۲۰ تیر ۱۴۰۳

آغازنام نویسی در اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کانون‌های مساجد خراسان رضوی با نام«پهلوونا»

نام نویسی در المپیاد فرهنگی ورزشی کانون‌های مساجد خراسان رضوی با نام«پهلوونا»آغاز می شود.

صاحب‌خبر -

آغازنامنویسی در اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کانون‌های مساجد خراسان رضوی با نام«پهلوونا»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد خراسان رضوی گفت:پنجمین جلسه ستاد اجرایی اولین رویداد نوجوانانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی هشتادیوم با موضوع هماهنگی برگزاری اولین المپیاد فرهنگی ورزشی «پهلوونا» به میزبانی کانون فرهنگی هنری برهان مشهد برگزارشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن افکارافزود: این المپیاد ویژه دختران و پسران ۹تا ۱۵ سال و با مشارکت حدود ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد خراسان در چندین رشته در تابستان امسال اجرا می‌شود. 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در خصوص رشته‌های ورزشی این مسابقات گفت: رشته‌های فردی المپیاد شامل دارت، تنیس روی میز، دوچرخه سواری، مسابقه رایانه‌ای ندای وظیفه (کال‌آف دیوتی) و فوتبال فیفا (پی‌اس) است.

وی افزود: رشته‌های تیمی نیز شامل فوتبال گل کوچیک، فوتسال، والیبال، طناب کشی، وسطی و هفت سنگ است. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین افکار با اشاره به بخش ویژه این المپیاد گفت: جشنواره آشپزی و دسر و همچنین مسابقه پانتومیم نیز از جمله بخش‌های ویژه‌ای این المپیاد هستند. 

وی در خصوص زمان و محل ثبت نام این مسابقات هم افزود: علاقه‌مندان از ۱۰ تا ۲۰ تیر فرصت دارند تا با مراجعه به کانون‌های منتخب برگزار کننده این رویداد به صورت حضوری در این المپیاد ثبت نام کنند.

نظر شما